Nee maar zo gedraagt ze zich wel
Vind ook dat ze zich zo gedraagt. Sterker nog, heb altijd het gevoel dat het een soort act is. Dat ze âbubblyâ en relatable wil overkomen terwijl ze steken onder water uitdeelt.
Nee hoor hier ook 1, dat gespeelde cynische, verdenk haar ervan ook een mean girl te zijn
nopeeee
zeker niet
chantal?
- ja
- medium
- nee
0 stemmers
Ik heb een paar dagen samengewerkt aan een programma met haar.
Ze komt wel aardig over, maar het lijkt alsof ze gewoon de hele dag door acteert/een typetje is.
Ja precies dit laatste, maar ook dat lijkt ze heel bewust te doen? âIk ga sarcastisch scherp zijnâ maar dan van die Charlie Chaplin gezichten opzetten ondertussen. Vermoeiend
Ik vind chantal echt een typische coolgirl en daarom echt vervelend
Toch heb ik 10x liever Chantal dan Wendy van Dijk ofzo.
Van alle BNâers die zo onnodig veel op de tv verschijnen trek ik Chantal echt nog het beste haha.
Ja!! Vind zelf Chantal sneren uitdelen onder de mom van een âgrapjeâ
Wendy was gehackt en likete toen opeens gemene tweets over Chantal 
Ik geloof nog steeds dat dat mean girl Chantal in action was
.
En celebs moeten echt betere dingen dan een âhacksâ verzinnen. Hackers gaan echt niet zo kleinzielig dingen liken.
En als je onzin wil tweeten over één persoon, neem direct nog 20 andere bnâers mee voor de geloofwaardigheid dat iemand je kapot probeert te maken 
Eerder deze week berichtte de BBC dat Meghan & Harry geen toestemming hebben gevraagd aan de Queen om hun dochter naar haar te vernoemen. Blijkt dat gewoon negatieve framing te zijn.
De UK tabloids staan er bekend om trash te zijn, maar verbaast mij best wel dat de BBC hiermee kwam? De Britse media haten hen echt.
Jezus nu maakt die ex Telekids trien videos waarin ze reageert op RTL Boulevard uitzendingen. Die denkt echt ik heb mijn unique selling point gevonden.
Staat ook Alberta Verlinde in dâr insta bioâŠ
Lekker meta
Heel Amerikaans, Trisha Paytas 2019 ofzo
Het word steeds weer pijnlijk duidelijk dat het geen âoverbodige luxeâ is dat ze weggegaan zijn⊠ik kan me geen negatieve artikelen herinneren na de geboorte van de kids van William & Kate