FF Boulevard #5

Nee maar zo gedraagt ze zich wel

10 likes

Vind ook dat ze zich zo gedraagt. Sterker nog, heb altijd het gevoel dat het een soort act is. Dat ze “bubbly” en relatable wil overkomen terwijl ze steken onder water uitdeelt.

27 likes

Nee hoor hier ook 1, dat gespeelde cynische, verdenk haar ervan ook een mean girl te zijn

10 likes

nopeeee

1 like

zeker niet

chantal?

• ja
  • medium
  • nee

0 stemmers

Ik heb een paar dagen samengewerkt aan een programma met haar.

Ze komt wel aardig over, maar het lijkt alsof ze gewoon de hele dag door acteert/een typetje is.

5 likes

Ja precies dit laatste, maar ook dat lijkt ze heel bewust te doen? “Ik ga sarcastisch scherp zijn” maar dan van die Charlie Chaplin gezichten opzetten ondertussen. Vermoeiend

7 likes

Ik vind chantal echt een typische coolgirl en daarom echt vervelend

20 likes

Toch heb ik 10x liever Chantal dan Wendy van Dijk ofzo.

101 likes

Van alle BN’ers die zo onnodig veel op de tv verschijnen trek ik Chantal echt nog het beste haha.

7 likes

Ja!! Vind zelf Chantal sneren uitdelen onder de mom van een “grapje”

Wendy was gehackt en likete toen opeens gemene tweets over Chantal :joy:

https://www.ad.nl/show/wendy-van-dijk-claimt-gehackt-te-zijn-na-snerende-tweets-over-chantal-janzen~a3fbc396/

7 likes

Ik geloof nog steeds dat dat mean girl Chantal in action was :joy:.

En celebs moeten echt betere dingen dan een “hacks” verzinnen. Hackers gaan echt niet zo kleinzielig dingen liken.

En als je onzin wil tweeten over één persoon, neem direct nog 20 andere bn’ers mee voor de geloofwaardigheid dat iemand je kapot probeert te maken :woozy_face:

8 likes

Eerder deze week berichtte de BBC dat Meghan & Harry geen toestemming hebben gevraagd aan de Queen om hun dochter naar haar te vernoemen. Blijkt dat gewoon negatieve framing te zijn.

De UK tabloids staan er bekend om trash te zijn, maar verbaast mij best wel dat de BBC hiermee kwam? De Britse media haten hen echt.

Jezus nu maakt die ex Telekids trien videos waarin ze reageert op RTL Boulevard uitzendingen. Die denkt echt ik heb mijn unique selling point gevonden.

7 likes

Staat ook Alberta Verlinde in d’r insta bio

Lekker meta

4 likes

Waarom overal steeds die Starbucks beker :joy: zo treurig

6 likes

Heel Amerikaans, Trisha Paytas 2019 ofzo

9 likes

Het word steeds weer pijnlijk duidelijk dat het geen ‘overbodige luxe’ is dat ze weggegaan zijn
 ik kan me geen negatieve artikelen herinneren na de geboorte van de kids van William & Kate

1 like