Omdat ze ons lauwe koffie ipv hete thee serveert
Fidan en Renze zijn van de Vooravond afgehaald.
Ben geen fan van de presentatoren of het programma zelf maar wat lijkt het me kut om in de media te werken. Van de een op de andere dag zetten ze je eruit en ze hebben nog mensen paraat om de boel over te nemen ook. Je bereidt je mensen toch voor op een eventuele andere koers? Volgens mij is dat echt een giftig wereldje.
Vreemd zeg. Vond Fidan niet echt tot haar recht komen maar idd hele rare werkwijze, ze namen ook afscheid met “tot na de zomer” nou nee dus.
Sophie pff vernieuwend zeg. Khalid verbaast me wel een beetje nav het eerdere verhaal. Vind hem ook irri sinds dat hij Boef verdedigde (zijn vaste advocaat) toen bleek dat hij zijn personeel bij het callcenter voorloog
Wat is dat voor een roulette met die talkshows dan tegenwoordig?
Volgens mij weet de hele NPO de laatste tijd niet meer wat voor programma’s ze willen maken en voor wat voor publiek.
Hoezo noemt Sophie Khalid haar nieuwe man in haar leven? snap dat het grappig bedoeld is (hij zegt dat ie met haar zal samenwerken)
Maar het wordt een solo presentatie. Dan zie je elkaar toch feitelijk niet
Vind het echt niet loyaal hoe ze omgaan met hun werknemers wat dat betreft, en het straalt alleen maar uit dat ze totaal geen vertrouwen meer hebben in hun eigen programma’s/tv makers.
Slechte zaak.
Wat waren de leugens over het callcenter van boef? Ik heb daar niks van meegekregen
Kwam meermaals bij Radar voorbij. Ging initieel over hoe agressief ze te werk gingen richting klanten maar ex medewerkers gaven ook aan dat er met hele hoge prijzen en bonussen werd geadverteerd ih team (designer tassen, reisjes) en dat ze dat ook niet kregen
Khalid kwam namens het bedrijf het woord voeren in Radar toen. Boef is vlg mij ondertussen gestopt met die callcenters
Dank je voor de uitleg. Ik ga het artikel lezen!
Ik wil echt in een kussen schreeuwen.
Lol zoveel moeite om elkaar elke keer te gaan ontvolgen ook
Als ik wist dat heel boulevard Nederland dat in de gaten zou houden dan zou ik dat niet doen nee
Wat voor een onvolwassen kut relatie heb je ook als elkaar ontvolgen het eerste is waar je aan denkt bij een ruzie? Ergens denk ik dat één van beiden de ander ontvolgd heeft en als volger heeft verwijderd. Zo kinderachtig. Geeft echt middelbare school vibes.
Ja maar echt. Ik vraag me dan af wat voor prioriteiten je dan hebt in een relatie, als je elkaar expres ontvolgd om de ander te kwetsen? Het is maar social media? Of is het voor de show om het de buitenwereld te laten weten dat je ruzie hebt?
Ik vind het bijhouden daarvan door die roddelpaginas even kinderachtig😭 zitten ze dan echt elke minuut te checken. Kan me niet voorstellen dat dat mensen zoveel boeit.
(hoort dit hier?) oooo ik schrik hiervan
Ben net bezig in deel 7…
Mijn moeder (grote 7 zussen fan haha en ik heb ze ook gelezen) appte het net, jeetje. Zo jong ook nog
Zo verdrietig, wat heeft zij een hoop geschreven de afgelopen jaren. Zo veel mensen ook die door de lockdown zijn gekomen met haar boeken. Heel erg verdrietig nieuws dit…
Ik ben ook bezig in boek 7 en vind het zo gek nu haar woorden te lezen.
Zij is trouwens echt een productieve schrijfster, zoveel boeken gepubliceerd.
Vraag met af of boek 8 al af was…