Blijkt dus dat Bilal zn contract niet is verbroken maar “on hold” is gezet
Dit lag wel iets anders. Dat meisje had blijkbaar gelogen over haar leeftijd en daar waren die guys ingetrapt (als ik het verhaal moet geloven).
Maar is dat filmpje gemaakt en verspreid met toestemming van haar? Misschien een voorbarige conclusie maar ik kan het me niet voorstellen. Dus zelfs al was ze wel meerderjarig, dan is dat alsnog niet niet oké.
Ooo had daar overheen gelezen haha, kende dit verhaal deels al maar was niet op de hoogte van een seks video’s. Dat lijkt me niet idd
Ik snap wel dat TopNotch geen forse maatregelen neemt. Die gaat failliet als alle artiesten ontslagen worden vanwege wangedrag. En als zij niet tekenen bij TopNotch, duikt er zo wel een ander label op die de muziek wil uitbrengen. Ze zitten er tot hun nek toe in. Die industrie an sich is echt giftig volgens mij. En “illuminati”, waar de muziekbranche mee geassocieerd wordt, is volgens mij gewoon het feit dat principes zich daar beperken tot geen snitch zijn. Vrouwen en lhbti-rechten zijn hun onbekend. Hanteren compleet andere normen dan mensen die niet in die industrie zitten. Echt absurd wat daar door de beugel kan.
Ik wil dit nieuwsbericht op mijn favo juice website ook graag nog even met jullie delen, gezien de vorige ook erg bij jullie in de smaak viel
Pareltje weer!
En wat een gekke site eigenlijk?
Over ons
Utopianieuws.nl is een onofficiële fansite voor fans van het tv-programma Utopia. Bij Utopianieuws.nl worden de artikelen geschreven en geüpload door onze bezoekers en fans van het tv-programma Utopia.
Haha ze zijn wel wat afgedwaald van Utopia
Een vrouw word mishandeld door haar debieltje. Dus ze neemt een DRAMAAATISCH besluit.
Gorl
Talpa en RTL willen fuseren. Ik snap dat eigenlijk niet want ik dacht dat beide zenders/bedrijven/kanalen??? van John de Mol waren, maar blijkbaar niet? Wat een machtig mediabedrijf wordt het dan ook. Zoveel zenders in hun bezit. Zo’n monopolie kan toch nooit goed zijn voor de rest? En wie zijn de rest dan nog?
Wie heeft hier verstand van??
Haha ik moest echt 3x lezen voor ik de typefout begreep, dacht heeft WimLex nou ook al een eigen RTL
Huh, hahaha ik heb dat niet eens gezien. Laat ik Willem even met rust laten en het wijzigen.
Het is een heel lang verhaal (ik kan de bio over John de Mol door Mark Koster aanraden) maar Talpa is het productiehuis en RTL echt de zender. Dus ze zijn wel heel nauw verbonden omdat Talpa wel heel veel programma’s maakt voor RTL. John heeft wel een tijdje geprobeerd een tv-zender succesvol te maken (laatste poging was/is SBS6) maar hij is er gewoon niet zo goed in. Hij heeft overigens wel aandelen RTL. Wat betreft je laatste vraag: veel te groot mediabedrijf haha, niet goed.
Een dramatisch besluit? Drastisch bedoelen ze denk ik haha
En dan Linda en Chantal die samen 1 programma presenteren? Zou ik kijken voor alle shady momenten
Weuw dit zou denk ik echt een explosie van passief-agressieve opmerkingen zijn
Riep je me?
Mag ik Yolanthe en Juvat nomineren als leuk potentieel setje?
Ik zie ze nu op hun stories en vind ze wel cute samen…
Huh, heb hierdoor en 80x doorklikken ontdekt dat Xelly een 2e kind heeft gekregen! Haha, wat random. Wat leuk voor haar!
@Hejira Ben bang dat die shade tegen gaat vallen. Die zitten beiden op expert-level fake 'till you make it. Glimlach op en gaan💁♀️