FF Boulevard #5

Ze hebben toch een fittie? Chantal die met Linda’s programma door mocht op Talpa etc.
Heb ik op Feesboek gelezen.

1 like

Haha en Chantal die gemene tweets had geliked

Edit o nee ik haal nu alle blonde presentatrices van Hilversum door elkaar

Prachtig vond ik dit (sorry, oude koe uit de sloot)

8 likes

En Linda die commentaar had op Chantal’s “Wendy snuift cocaine” artikel :joy:
Tatta’s gone wild

2 likes

Kees is niet meer de eigenaar van TopNotch. Dat is nu Jiggy Dje en dat ik de grootste narcistische vrouwenhatende lul die er bestaat dus dit verbaast me niks.

7 likes

haha oh zo bizar was dat. in de kop stond letterlijk Wendy van Dijk, maar bleek een naamgenoot te zijn. en niemand die dit van te voren had bedacht, sure jan

3 likes

Wendy van Dijk?

giphy (5)

15 likes

She has a video on her Instagram responding to people accusing her of getting plastic surgery. In it, she says, “I have NOT had plastic surgery. I’ve never done ANYTHING to my face…other than injections in my lips, in my jaw, and in my forehead.”

ik had nooooooit geraden dat die rechter foto kelly osbourne was

40 likes

Vincent Patty is toch niet de eigenaar, alleen de directeur volgens mij. Maar potato potato. Wist niet dat hij zo vrouwonvriendelijk was, jammerrrrrr.

1 like

Zucht, hoe kan je in een adem beweren dat je niks hebt laten doen om vervolgens te vertellen wat je wel hebt laten doen? Ze heeft een en ander laten doen dus.

24 likes

Patty doet de dagelijkse zaken idd maar koning is nogsteeds op papier ‘de baas’

schijnbaar telt het niet als het injections zijn en geen surgery :upside_down_face:

1 like

Birgit Schuurman is zwanger

18 likes

directeur/eigenaar whatever. Ik baseer mijn mening ook alleen op zijn podcast. Krijg echt de kriebels van die gast

Iemand de reünie kuwtk deel 2 gekeken? Ook daarin maakte Kim de rare opmerking dat zij heel hard werkt en sport voor haar uiterlijk en hier niets onnatuurlijks aan is (?). Andy vroeg of de show had bijgedragen aan onredelijke standaarden gericht op uiterlijk. Jammer want begon Kim laatste tijd meer sympathieker te vinden mbt justice reform etc

Khloe gaf wel toe dat ze een neus operatie had gedaan

2 likes

jaaa zo raar, ik snap niet hoe zij met droge ogen kunnen zeggen dat ze niks hebben laten doen
wie hou je voor de gek?
ze zullen ook wel veel sporten etc, maar kom op zeg

ik vond dit dan wel weer grappig (en love die hele sub sowieso)

4 likes

tenor (5)

9 likes

Wow goeie sub idd, die ET Canada broadcast vat het ook goed samen. Grappig vlg mij praat die man dus met een Canadees accent, begreep dat vroeger nooit als mensen dat zeiden maar bij hem hoor je het heel erg

Het was een hele rare opmerking van Kim

5 likes

#freebritney

Was vroeger groooooot fan. Zo sneu hoe haar leven gelopen is. Hoop op licht aan het einde van de tunnel voor haar, na vandaag.

14 likes

5 likes

Is “Gestalkt” echt? Ik lees soms dat het een en ander nep is of uit context.

Weet niet waar dit beter pastte.