Ik hoop dat het soms uit context is, want de zaken die daar voorbij komen… dat het kan in Nederland. Bizar.
Wat betekent wat hier staat? Ik mis een beetje context
Ja dit is de ex van barbie die dit post, en dat meisje is zijn vriendin. En daar gaat de tekst ook over
Is het niet weer sensatie creëren. Ze deden toch ook voor de grap dat ze uit elkaar waren gegaan.
Nou die had ik niet verwacht, omdat ze zo bezig waren met hun kinderwens!
Ja zou goed kunnen. Maar ze zijn volgens mij al bijna twee weken niet meer samen te zien op instagram. Dus ik dacht eigenlijk al dat ze ruzie hadden hadden oid
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is in ieder geval (geloof ik) wel rustig rondom Barbie de laatste weken. Hopelijk blijft dat zo!
Ik kijk nu ook weer een aflevering en het zo bizar. Ergens super irritant dat die presentator daar voor de sensatie lijkt. Alsof het niet erg genoeg is, overal de extra nadruk op leggen.
Ik leef ook heel erg met haar mee. Ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen. Haar partner plaatste een reactie daarop denk ik, in zijn stories. En in de 2e heeft hij een T-shirt aan met Free Britney erop.
Ik lees nu op die insta van juicechannel dat ze een rapper gaat outen, die niet alleen van vrouwen houdt. Vind dat best heftig.
Dit is voor mij wel een unfollow, beetje hypocriet misschien. Love good gossip, maar mag iemand zelf uit de kast (of niet) komen please.
Wow echt niet oké
Wow ik volg al die dingen niet maar dat vind ik niet kunnen. Ge-out worden voordat je zelf op je gemak kan beslissen of en wanneer je het vertelt vind ik echt vreselijk. Zo is Angèle bijv ook ge-out, en ze hintte misschien wel maar dan nog is het niet oké. En ik denk dat in zo’n scene waar het zo ongebruikelijk is dat mensen uit de kast komen het nog zoveel malen schadelijker is
Ik heb dat niet gezien. Zijn er meer juice channels? Zou echt zo belachelijk zijn.
Also: Yvonne die (terecht) uithaalt naar de miljoenensalarissen van o.a. Chantal, Eva Jinek etc. Dat lijkt me geen goede zet als je ooit plaats wil nemen aan de boulevard desk, niet?
Het is verwijderd en ze geven nu een shout out aan die persoon
Nee echt niet oke dit, een coming out moet altijd de keuze zijn van de persoon zelf. En als iemand niet wilt dat heel Nederland dit over hem/haar weet moeten ze dat ook prive kunnen houden zonder dat een of ander juicechannel het presenteert als leuk nieuwtje
De docu is ooit uitgezonden op SBS of Net5, misschien kun je via Kijk.nl terug kijken? Kan ook zonder abbo.
Pff, die getuigenis van Britney.
Het is gewoon nog veel erger dan gedacht.
Gedwongen medicatie, gedwongen anticonceptie, non-stop werken, ze ziet haar kinderen bijna niet. Ze mag niet eens auto rijden
Ze is gewoon een gevangene.
Het breekt echt m’n hart.
Dit is de audio opname ( ze wilde dit overigens zelf openbaar maken)
Ik hoop zo dat ze geholpen wordt en ze geen spijt krijgt van haar getuigenis.
Haar filmpjes op insta vind ik altijd zo disturbing en ontkennend, maar nu heeft ze eindelijk haar zegje kunnen doen. Wat triest
Ja dat denk ik ook ja! De steunreacties eronder zal ze ook niet lezen helaas
Wil iemand een samenvatting van haar statement geven?