Thanks!
Maar dan weten we nu toch alsnog wie het is?
Lijkt misschien aardig van ze ofzo maar het leed is al geleden
Vreselijk. Hoe kun je een mens zo behandelen, en je bloedeigen dochter. Die vader moet echt gestraft worden dit is gewoon inhumaan.
Iemand outen is echt niet ok. Maar als ik de pagina van die rapper bekijk snap ik niet waarom juicechannel hem wilde outen want volgens mij is die rapper allang helemaal zichzelf en straalt hij dat ook uit naar buiten toe.
De man leeft van haar vermogen. Goed dat ze haar ouders gaat aanklagen, als ze die titel ĂŒberhaupt al verdienen.
Naar aanleiding van wiens ervaringen? Een ghostwriter waarvoor? Sorry ik snap je zin niet.
Het is een letterlijk transcript van de hoorzitting? Zie de link in mijn eerdere bericht met de geluidsopname.
Je zou toch denken dat, omdat deze zaak zoveel publiciteit heeft, er een aantal mensen keihard werk van gaat maken om dit voor elkaar te krijgen, desnoods pro bono, gewoon omdat het zo schrijnend is? Of denk ik dan te idealistisch.
Wat heftig. Echt verschrikkelijk wat ze haar aan hebben gedaan. Heel knap dat ze dit zo kan vertellen na al die ellende. Dit kan echt niet langerâŠ
Ook dat ze 3 keer per dag naakt voor die lui haar kleding moest verwisselen, in dacht hoor ik dat nou goed?! WHY
Wat een nachtmerrie zeg zo heftig. Dit verzin je bijna niet maar voor haar is het de realiteit. Ik hoop dat ze haar kunnen helpen op de een of andere manier. Niet met nog een documentaire maar echt om haar hier uit te krijgen? Dit is toch echt ongelooflijk grimmig en nog erger dan al werd aangenomen.
Ik begrijp echt niks van hoe dit zo kan?
Wat was de reden daarvoor? Wat een mensonterende praktijken. Verplicht een spiraal ook, wie de fuck denken die mensen dat ze zijn? Maakt me zo boos deze case En dan te bedenken dat zij de publiciteit kan opzoeken geld heeft voor advocaten. Hoeveel onbekenden zitten er in een positie waarin ze niks anders kunnen doen dan hopen op het beste.
Ja dat vraag ik me ook af, en ook hoeveel mensen hier wel niet aan meewerken en met welke reden. Ik denk puur geld dan? Maar ook die therapeuten etc. of degene die het spiraaltje plaatst, hoe kijk je jezelf dan in de spiegel nog aan.
Is de reden dat ze nu meer vrijuit hierover praat ipv de vorige keer, dat haar vader ziek is geworden en een 2e conservator is aangesteld? Wat een geluk
Ook die walgelijke Perez Hilton die nu weer zijn zegje moet doen, maar die haar mede tot haar zenuwinzinking heeft gedreven. Gadverredamme.
En Justin Timberlake die overal verkondigde dat hij haar ontmaagd heeft puur om buzz te maken ook
PfffâŠwat een horror dit. Echt goed en sterk hoe ze dit gedaan heeft, hoop zo voor dâr dat het goedkomt.
Te bedenken dat zoveel mensen al heel lang freebritney riepen omdat ze al allerlei vermoedens hadden en echt zoveel mensen die het maar niet wilden zien en geloven??
De werkelijkheid is hard, ik hoop dat ze er bovenop komt. Echt verschrikkelijk.
Lidl gaat fankleding van André Hazes senior verkopen
https://www.ad.nl/economie/lidl-hoopt-te-scoren-met-kledinglijn-andre-hazes-senior~a134a72a/
Tuurlijk ging het niet heel goed met haar toen ze haar hoofd kaal scheerde maar logisch.
Ik bedacht me ook laatst, het scheren was waarschijnlijk ook het enige waar ze controle over had.