Ja dat wordt niet gezegd waarom dat moest. Wat vernederend voor haar. En hoezo ook rehab? Ze was toch niet verslaafd?!
Ik hoop dat die vader op dit moment een flinke zenuwinzinking heeft.
Ja dat wordt niet gezegd waarom dat moest. Wat vernederend voor haar. En hoezo ook rehab? Ze was toch niet verslaafd?!
Ik hoop dat die vader op dit moment een flinke zenuwinzinking heeft.
Echt afschuwelijk dat iemand die het beste met je voor zou moeten hebben zo kwaadaardig is. Zo walgelijk. Te veel beroemdheden zitten opgescheept met geldhongerige ouders. Zou niet moeten kunnen.
In other news: Lidl brengt een kledinglijn uit over AndrĂ© Hazes sr. Wtf, waaaaarom? Is ook in samenwerking met Rachel. Hoelang kan je iemandâs dood uitmelken? Snap echt niet dat de vrouw zichzelf niet moe wordt.
Heb je het bijbehorende nummer al gehoord?
Om te janken. Vooral ook al die verschillende toonhoogtes
Thanks, I hate it.
HORROR!!!
Dat stukje met Trijntje, waarom klinkt zij altijd alsof ze maagzuur in haar strot heeft?
Hoelang gaan ze het succes van deze pedo nog uitmelken?
Waarom mist iedereen hem. Volgens mij was het gewoon een kapsones lul die heel simpel kan rijmen. Nou hoera
Hoe durf je dit stuk Hollandse cultuur
zo te beledigen, alle bierdrinkende 40+ers met een âNederland moet Nederland blijvenâ mentaliteit komen je nu bekogelen met knakworsten. Is toch prachtig, een echte held zoân voorbeeld voor de mensheid.
Ik ken ook echt niemand die de muziek van Andre Hazes luistert, zelfs op familiefeestjes wordt het hier niet gedraaid. Snap die vele aandacht na zijn dood daarom ook echt niet.
Nee! Omg. Ik haak hier ff in. Ik was ook zoals jij. Maar kijk aub de documentaire over hem van 4 afleveringen die op NPO staat! Ben helemaal omgeslagen. Luv him (niet rachel en andre jr, maar andre sr is echt wel heel bewonderenswaardig!)
Oh in de gemiddelde bruine kroeg wordt dat nog grijsgedraaid
Alsof ze hem in zijn eigen docu negatief gaan neerzetten, natuurlijk komt hij daar leuk uit de verf.
Dat neemt niet weg dat alles aan de man overrated is.
Maar tis gwn een problematische man die alcohol drinken verheerlijkte en zijn minderjarige vrouw verkracht had.
Mwah valt mee, komt niet alleen maar leuk uit de verf hoor. Is niet de meest kritische (het is ook meer een eerbetoon) documentaire maar je komt wel heel veel te weten over zijn leven, eenzaamheid, drankprobleem etc
Welke? Want ik had eerst geen mening echt vond alleen zn muziek kut. Maar heb laatst een docu over hem gezien met zn fam en toen dacht ik fack wat een irri kerel was het zeg.
Dit dus. Het was een verschrikkelijke man. Geen slecht woord over de doden blabla, maar alleen zijn muziek was âgoedâ en zelfs daar valt over te twisten. Als deze man nog leefde was hij zwaar gecanceld. Dit gaat allang niet meer over wie hij was maar over wie men hoopte dat hij was ofzo. Iemand om te aanbidden, blijkbaar. Gaat helemaal nergens over.
Oh ik vind dat kind altijd zo irritant
En wat een vreselijke reclame idd
Ook die uitvaart van hem in de Amsterdam Arena. Hij werd aanbeden als God, niet te doen ook.
God en ook de mensen die in de reclame zitten⊠rot op geldwolven
Waarom luv je hem dan precies?