Vind het doodeng.
Haar vader is volgens mij eigenaar van Calex (lampenbedrijf).
Vind het doodeng.
Haar vader is volgens mij eigenaar van Calex (lampenbedrijf).
Op die foto wordt een man getagd, ik ga ervan uit dat ze die bloemen van hem heeft gehad eigenlijk
Edit: ik zit nu op de insta van die getagde man te kijken, hij is fotograaf, dus zal de foro wel gemaakt hebben ipv de bloemen gegeven
Maar hij heeft dus al 2 vrouwen (waarvan we weten) ten huwelijk gevraagd en beiden meteen daarna verlaten. Zou echt als volgende vrouw twijfelen aan de waarde ervan als hij weer door de knie gaat.
Hahah ik vraag me dan af of er mensen zijn die zich voor doen als vrienden van haar.
Zo van jaa ik ken haar en dit is echt
Dit kan toch niemand lezen?
Je bent te lief voor deze wereld!!
Op die foto wel, beetje look&feel. Ben nu inmiddels op haar insta beland en zie haar “full face”. Klopt onze Mo is veel natuurlijker
Nja ik ben niet slim ik ben gewoon altijd achterdochtig hahaha
Oh lol ja die screenshot daarvoor staat wat @Druppels zegt dus leek me niet zo nodig dat er nog bij te posten
Geruchten!!! Is toch lache
Gezond wantrouwend
Ik snapte niet waarom fawry zei te jong voor André, want aan de andere fotos te zien had ik haar even oud als Monique geschat. Zo jammer dat zoveel plastische chirurgie je zoveel ouder laat lijken, ze is dus blijkbaar 25?!
Ik vind het zo fascinerend de ene vrouw wordt er happy van als ze haar veel jonger schatten en de ander kiest voor ingrepen waarmee je vaak ouder wordt geschat. En ik vind het juist irritant als ik jonger wordt geschat.
Te jong zegtie. Want Monique en Bridget zijn 40+
Sorry, foutje! Dat bedoelde ik idd
Als Monique hem hierna nog een keer terug neemt dan ga ik echt huilen. Wat een natte vaatdoek van een vent.
[quote=“Scorpiovibes, post:1359, topic:23468, full:true”]”. Klopt onze Mo is veel natuurlijker
[/quote]
Is dit sarcastisch?!
Mo heeft geen fillers of botox
Yep. Het kind is altijd de dupe.
Thanks @desecretaris, heb weer wat kansloze roddelaccounts gevolgd op insta.
Op dat juicechannel hebben ze het er nu over dat die Sarah met Lars Veldwijk naar bed is geweest na een avond stappen toen hij nog met Monica was.
Misschien was hij ook een beetje in de war en dacht dat zij Monica was…