FF Boulevard #5

Vind het echt een vreselijk idee dat kleine Dre deze soap over een paar jaar allemaal terug kan vinden.

9 likes

Ik ken haar niet persoonlijk dus geen idee wat ze wel/niet laat doen, maar je ziet toch zo dat het sws van nature een mooie vrouw is, en of ze nou hier en daar een handje hulp krijgt, so what? Vind haar er zeker niet overdreven strak getrokken uitzien. Verre van
Jij wel?

3 likes

André heeft ook een statement naar buiten gebracht. Hier heeft hij het ook over die Sarah. Hij is vooral goed bevriend met haar en haar familie, die hem ook goed hebben opgevangen. Hij sluit niet uit dat er in de toekomst meer ontstaat tussen hem en Sarah.

3 likes

Wat een flapdrol die Dre. Wel zielig voor dat kindje inderdaad.

22 likes

Dat zeg je toch niet als er helemaal niks speelt, wat een zak hooi :face_vomiting:

89 likes

Sarah zal in december wel ten huwelijk gevraagd worden op dat ene nummer waarop Andre al z’n vrouwen ten huwelijk vraagt

Haha ik vind zijn statement zo waardeloos. Die zin over niet aan de verwachtingen van Monique kunnen voldoen vond ik beschuldigend overkomen.

71 likes

Ze verwachtte vast dat hij z’n lul in z’n broek hield. Dat zijn wel hoge verwachtingen natuurlijk.

168 likes

Ooh ik dacht naturel qua make up :joy: Het is niet alsof zij zich niet helemaal volplamuurt toch? Zij gaat niet echt voor een naturel lookje

En met dat geblondeerde haar+uitgroei: ik snap met deze foto de gelijkenis wel.

Verder weet ik niet of mg filler of botox heeft (gehad)?

1 like

En dan zie ik daar ook nog een resctie van wesley sneijder op: goed gezegd vriend, zonder te wijzen naar anderen, zo kan het dus ook! :heart:

Eh volgens mij zit daar echt wel een best duidelijke sneer naar Monique’s verwachtingen in hoor :roll_eyes:
Maar goed, deze comment komt dan ook van wesley sneijder :sweat_smile:

53 likes

Wat een ontzettende lul zeg.

Een beetje janken dat hij het nieuws zogezegd niet eerst aan z’n zoon kon vertellen, maar in hetzelfde bericht alvast dwepen met z’n potentiĂ«le nieuwe liefde.
Als kers op de kaart nog een flinke sneer naar Monique ook.

Ik hoop maar dat die Sarah weet waar ze aan begint met dat jong.

42 likes

Ben benieuwd wat die verwachtingen van Monique precies waren. Volgens mij zijn ze voor corona ook al een paar keer uit elkaar geweest, steeds om deze reden?

1 like

AndrĂ© vertelde weleens dat het voornamelijk (even los vh vreemdgaan) in levensritme zat. Hij nachtdier, alcohol etc. Monique vroeg uit de veren, logisch - met de kleine. En dat veroorzaakte de hele dag spanningen. Bij haar omdat hij niet voor het middaguur opstond/fit was, bij hem als zij “moeilijk” deed als hij na het eten klaar maakte om uit te gaan

5 likes

Ja Wesley is zelf ook een notoire vreemdganger hahha.
Ik vind het overigens niet kunnen dat Monique hun zoontje erbij betrekt
hij heeft ons verlaten enz. Nee hij is bij haar weggegaan, het lijkt me verre van wenselijk dat hun zoon het gevoel krijgt dat zijn vader ook bij hem weg is.

19 likes

En dit is precies waarom het patriarchaat dood moet.

Ik vind eigenlijk dat alle vrouwen samen moeten spannen en zeggen: nee Andre, wij moeten jou niet. Ga maar lekker zonder “vrouwtje thuis” zuipen met je vrienden. Wegwezen, snotjoch.

58 likes

Ik snap echt totaal niet hoe je nog op een André kan vallen met al het shownieuws over hem van de afgelopen jaren :dizzy_face:

55 likes

Uberhaubt. Wat zien meiden in die engerd

39 likes

Tuurlijk moest wesley er even z’n plasje over doen

4 likes

Knap dat dat in coronatijden een reden kan zijn om uit elkaar te gaan! Lekker, feestjes met jezelf, in de woonkamer.

9 likes

Ja en ook weer logica van een paperclip die Wesley. Zou er nog eens bij moeten komen dat AndrĂ© alle schuld naar Mo afschuift, terwijl zij niets onredelijks heeft gedaan, maar enkel minimale inspanning verwachtte “zo kan het ook jongen” echt :angry:

3 likes

het zijn ook niet de minste die hun steun betuigen:

image

mooi detail ook de themakleur hartjes van 538 mijn god zeg wat kut

120 likes