FF Boulevard #5

En die pray hands van bram. Wat bedoelt hij nou? ‘High five goed gedaan!’? of ‘ik bid voor jou’? of ‘dankjewel voor deze wijze levensles’?

17 likes

Ik moet vooral lachen om die van Wesley

5 likes

hehehehe

oke ik ga weer aan het werk

171 likes

Waarom je dus geen cookies moet accepteren :joy:

4 likes

HAHA!

Mijn vriend lijkt qua uiterlijk erg op Dreetje dus in dat opzicht snap ik het wel ahaha

1 like

Nja maar hij is nog cute en heeft niet die arogantie overzich. En het vreselijke kapsel haha. Dres kapsel is zon kapsel van een volkzanger of tv presentator van 50 of ouder die er niet meer toe doet maar zichzelf nog wel hip en happening vind.

6 likes

Ja hahaha is echt zo. De mijne is een liefje

1 like

jaa maar hij is in de 20. En hij gedraagt zich alsof hij een midlife crisis heeft.

6 likes

Ja of gedraagt hij zich juist naar zijn leeftijd nu die nog wat rond zwijnt (haha :boar:) en heeft ie juist eerder gedaan alsof ie 10-15 jaar ouder was…? Omgekeerde midlifecrisis.

Ik vind het sneu voor dat kind, maar denk dat André zelf ook maar een beschadigd kind is.

6 likes

Fame en geld… blegh wat een lamlul. Iemand kan nog de knapste van de wereld zijn, het innerlijk is echt hetgene wat telt (voor mij dan en denk iedereen hier haha!)

1 like

ik vind dit een zeer accurate omschrijving van zijn hele persoonlijkheid
+10 voor jou

19 likes

Gelijk in mn hoofd.

63 likes

iconic

2 likes

Blijkbaar wordt er ook nog een andere Mo(nica Geuze) bij betrokken.

4 likes

Haar vader heeft geen zin dat Andre in zijn huis komt dus koopt even een ander huis voor zijn dochter. :exploding_head: alsof het een paar schoenen zijn.

15 likes

Op haar Instagram staat bekend persoon maar waar moet ik haar precies van kennen?

5 likes

Hahahaha, “Ik wil deze roddels absoluut ontkennen, er speelt niks tussen ons, maar ja ze is wel een lekker wijf, dus wat niet is kan nog komen!!”

38 likes

Haha, nee joh! Wat is dit voor wereld? Ik kreeg van mijn vader dus geen nieuw huis toen ik wat met mijn vriend kreeg. Echt stom. Ik kreeg wel een nieuw tweepersoonsbed toen ik mijn eerste vriendje kreeg, dat was wel fijn.

13 likes

Haar stories staan vol met reposts van vrienden die afgelopen 24 uur allemaal een foto met haar hebben geplaatst. Die willen meteen fame pakken nu! Op het juiste moment toeslaan :sweat_smile:

21 likes