Misschien moet ik ook maar even Dré aan de haak slaan, zodat ie gauw een huis voor mij koopt.
Bizar.
Hopelijk houdt Monique lekker de eer aan haarzelf en vindt ze in de toekomst wel een betrouwbare man.
Misschien moet ik ook maar even Dré aan de haak slaan, zodat ie gauw een huis voor mij koopt.
Bizar.
Hopelijk houdt Monique lekker de eer aan haarzelf en vindt ze in de toekomst wel een betrouwbare man.
Zo bedoel ik het niet. Snap dat het zo overkomt door hoe ik het opgeschreven heb. Maar ik bedoel meer dat ik het sneu vind dat ze hier nog een keer doorheen moet gaan.
Hoop dat ze in de toekomst niet meer terug komt bij hem.
Die sara is model voor een webshop waar ik best vaak iets koop en daar gaan nu ook allemaal mensen reageren over de situatie. Vind ik wel dom
Heerlijk, die foto die Bridget op insta heeft gepost. Eentje waarop ze dubbel ligt met een vriendin.
@anon42392789 dan kun je beter die (stief)vader van Sarah aan de haak slaan
Ik ben speciaal voor dit hoogtepunt in mijn leven fawrynotsawry, juichannel etc. gaan volgen. Nu wordt er dus gepost dat die Sara al zwanger is van Andre en dat hij daarom bij Monique is weggegaan? 
Hahah ja ik ben net ook juicechannel gaan volgen
fawry volgde ik al een tijdje, maar volgens mij post juice weer andere dingen, dus die ook maar gaan volgen hahaha
Over die zogenaamde zwangerschap las ik ook, dat werd gesuggereerd op basis van een foto waar zij de hashtags #mocktail en #baby bij zette. Vind ik zelf niet echt een goede basis voor zo’n roddel. Die foto was al van 22 feb, toen was er voor de buitenwereld volgens mij geen mannelijke partner in haar leven, dus zou raar zijn als ze toen al op zo’n manier op een zwangerschap hintte
Wat is de link van die channels? Kan ze niet vinden en ik wil ook juice in mijn leven.
Op insta; juicechannel_ en fawrynotsorry
God deze man is wel echt de personificatie van het spreekwoord ‘Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt’.
Broer van Monique bedoel je?
Wat een smullerij! Nu al zin om vanavond RTL Boulevard te kijken met een oogrollende vriend naast me, zo veel hoogtepunten in mijn leven ineens, ik kom bijna niet aan werken toe zo.
Ah ik vind het best sneu dat sommigen hier hier er zo lekker op gaan en dat zo uitspreken. Monique is waarschijnlijk super verdrietig, zou het echt vreselijk vinden als mensen zo over mijn relatiebreuk zouden praten 
Als ik voor mezelf spreek. Ik vind het voor Monique en kleine Dre wel heel sneu, maar ik vind André zelf een enorme griezel, en hij bewijst het zelf nog maar eens. Ik hoop dat Monique nu wel inziet dat hij gewoon kleine Dre in z’n broek achterna loopt
Ja eens. Ik zie ook mensen die zeggen dat ze hiervan smullen. Maar ik snap niet hoe je kan smullen van het leed van andere mensen.
Niet naar Sara specifiek maar toch vind ik er ook iets van als vrouwen bewust aanpappen met een vent die al een vrouw heeft. Ja het klopt dat zij geen kerel thuis op de bank heeft en het haar relatie niet is. Maar als je er voor kiest om met een vent te gaan die een relatie/gezin heeft vind ik je ook niet veel beter.
Maargoed hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf 
Monica ging destijds wel met haar om, nu niet meer natuurlijk maar het was niet alsof ze Monica niet of maar heel vaag kende. Nog steeds wat anders dan een relatie natuurlijk, maar toch haha
André spreekt vanavond rtl boulevard
Moet Bridget het vandaag wel presenteren?
Marco is ook wel bezig met een pr campagne… In mijn ogen kan hij nu mooi de zielige rol aannemen van iemand die tot inkeer is gekomen na jarenlang vreemdgaan. Terwijl hij nu lekker kan verdienen aan zijn nieuwe single en zijn imago toch herstellen… Ik word echt een beetje moe van zijn pogingen om zijn vrouw terug te krijgen (zo komt die single en zijn recente insta berichten op mij over)
Misschien is hij echt veranderd hoor… sowieso lijkt het alsof zijn imago niet echt een deuk heeft opgelopen.
Wat een blaaskaak zeg hahaha