FF Boulevard #5

Niet naar Sara specifiek maar toch vind ik er ook iets van als vrouwen bewust aanpappen met een vent die al een vrouw heeft. Ja het klopt dat zij geen kerel thuis op de bank heeft en het haar relatie niet is. Maar als je er voor kiest om met een vent te gaan die een relatie/gezin heeft vind ik je ook niet veel beter.

Maargoed hoe je er aan komt kom je er ook weer vanaf :woman_shrugging:

67 likes

Monica ging destijds wel met haar om, nu niet meer natuurlijk maar het was niet alsof ze Monica niet of maar heel vaag kende. Nog steeds wat anders dan een relatie natuurlijk, maar toch haha

1 like

André spreekt vanavond rtl boulevard

2 likes

Moet Bridget het vandaag wel presenteren?

6 likes

Marco is ook wel bezig met een pr campagne… In mijn ogen kan hij nu mooi de zielige rol aannemen van iemand die tot inkeer is gekomen na jarenlang vreemdgaan. Terwijl hij nu lekker kan verdienen aan zijn nieuwe single en zijn imago toch herstellen… Ik word echt een beetje moe van zijn pogingen om zijn vrouw terug te krijgen (zo komt die single en zijn recente insta berichten op mij over)
Misschien is hij echt veranderd hoor… sowieso lijkt het alsof zijn imago niet echt een deuk heeft opgelopen.

13 likes

Wat een blaaskaak zeg hahaha

Ja maar dat is iets anders dan dat de verantwoordelijkheid weer bij de vrouw gelegd wordt. Is op zoveel vlakken zo in de maatschappij, dat de verantwoordelijkheid van mannen hun acties bij hun weggetrokken wordt of goedgepraat wordt door de schuld bij een vrouw te leggen, in dit geval dus bij iemand die buiten hun relatie staat. Zo niet oke.

5 likes

Huh zij hebben een turbulent jaar gehad beiden (André en Sarah)
leuk dat hij over haar problemen vertelt?! Not

36 likes

Het is nu wachten op de stories van Monique

Ja ik heb hetzelfde probleem. Maar alle highlights (of beter gezegd, lowlights) komen vast nog voorbij :sweat_smile:
Deze gast is echt een grap en ik snap maar niet dat hij alsnog zo goed mensen kan overtuigen zich met hem in te laten

1 like

Ik zie trouwens dat Lilkleine op Clubhouse zit door een uitnodiging van Monica Geuze. Wist niet dat zij nog iets van contact hadden.

9 likes

Serieus?! Dat zit hij gewoon even te verkondigen op tv?

Nou ik vind Andre sowieso een enorme lul en vindt dat in dit geval de schuld echt niet buiten hem om ligt.
Maar om te zeggen dat een Sarah in dit geval helemaal vrij gaat omdat zij geen relatie heeft vind ik ook niet terecht (mocht alles waar zijn). Als je er voor kiest om bewust met een man aan te leggen die een relatie heeft ben je in mijn ogen ook niet veel beter.

11 likes

Huh wat gek dat ze dat niet even gezegd hebben

2 likes

Oh kan zijn dat mijn lijn bezet was omdat ik nog even met Dré Hazes aan het bellen was.

8 likes

Heb je geen geheime 2e telefoon voor Hazes?

Wie weet had hij haar verteld dat het al zo goed als over was? Ze hadden elkaar vorig jaar ook leren kennen toen hij single was. Vaak zeggen mannen dat die relatie al bijna voorbij was. Het is zeker niet fraai. Verre van maar je weet als buitenstaander toch ook niet precies hoe het zit

3 likes

Nee, wel voor Marco! Maar die heeft nu geen relatie dus dan belt ie me niet

3 likes

Ik hoop wel dat monique hem niet nog een kans geeft. Want dan kidnap ik andre en sluit ik hem op. Ik kan niet nog een derde zelfde corona jaar aan.

31 likes

André doet wel heel zielig in het interview. Post van Monique heeft hem pijn gedaan. Allemaal ff kaarsje opsteken vanavond voor hem

26 likes