FF Boulevard #5

Huh zij hebben een turbulent jaar gehad beiden (André en Sarah)
leuk dat hij over haar problemen vertelt?! Not

36 likes

Het is nu wachten op de stories van Monique

Ja ik heb hetzelfde probleem. Maar alle highlights (of beter gezegd, lowlights) komen vast nog voorbij :sweat_smile:
Deze gast is echt een grap en ik snap maar niet dat hij alsnog zo goed mensen kan overtuigen zich met hem in te laten

1 like

Ik zie trouwens dat Lilkleine op Clubhouse zit door een uitnodiging van Monica Geuze. Wist niet dat zij nog iets van contact hadden.

9 likes

Serieus?! Dat zit hij gewoon even te verkondigen op tv?

Nou ik vind Andre sowieso een enorme lul en vindt dat in dit geval de schuld echt niet buiten hem om ligt.
Maar om te zeggen dat een Sarah in dit geval helemaal vrij gaat omdat zij geen relatie heeft vind ik ook niet terecht (mocht alles waar zijn). Als je er voor kiest om bewust met een man aan te leggen die een relatie heeft ben je in mijn ogen ook niet veel beter.

11 likes

Huh wat gek dat ze dat niet even gezegd hebben

2 likes

Oh kan zijn dat mijn lijn bezet was omdat ik nog even met Dré Hazes aan het bellen was.

8 likes

Heb je geen geheime 2e telefoon voor Hazes?

Wie weet had hij haar verteld dat het al zo goed als over was? Ze hadden elkaar vorig jaar ook leren kennen toen hij single was. Vaak zeggen mannen dat die relatie al bijna voorbij was. Het is zeker niet fraai. Verre van maar je weet als buitenstaander toch ook niet precies hoe het zit

3 likes

Nee, wel voor Marco! Maar die heeft nu geen relatie dus dan belt ie me niet

3 likes

Ik hoop wel dat monique hem niet nog een kans geeft. Want dan kidnap ik andre en sluit ik hem op. Ik kan niet nog een derde zelfde corona jaar aan.

31 likes

André doet wel heel zielig in het interview. Post van Monique heeft hem pijn gedaan. Allemaal ff kaarsje opsteken vanavond voor hem

26 likes

Mijn kaarsjes zijn helaas net uitgegaan zie ik. Wat jammer nou

30 likes

Denk het niet. Mo houdt waarschijnlijk de eer aan zichzelf (ze was vorig jaar ook heel terughoudend en afwezig op insta)

1 like

Oo jongens ik kijk ook uit naar Marco (ik mag Marco zeggen) die z’n verhaal gaat doen over z’n affaire(s?). Wat een week in showbizzland

30 likes

Hahahaha keidroog, ineens ook Dotan in de mix hier. What a time to be alive, mensen

34 likes

Wie zou je eerder vergeven als die vreemd ging?

• André
  • Marco
  • Dotan met een van zijn nepvolgers

0 stemmers

Ik was net even benieuwd of Tiesto inmiddels al in verwachting was, maar nog beter: er is al een kind!

2 likes
29 likes