FF Boulevard #5

Mijn kaarsjes zijn helaas net uitgegaan zie ik. Wat jammer nou

30 likes

Denk het niet. Mo houdt waarschijnlijk de eer aan zichzelf (ze was vorig jaar ook heel terughoudend en afwezig op insta)

1 like

Oo jongens ik kijk ook uit naar Marco (ik mag Marco zeggen) die z’n verhaal gaat doen over z’n affaire(s?). Wat een week in showbizzland

30 likes

Hahahaha keidroog, ineens ook Dotan in de mix hier. What a time to be alive, mensen

34 likes

Wie zou je eerder vergeven als die vreemd ging?

• André
  • Marco
  • Dotan met een van zijn nepvolgers

0 stemmers

Ik was net even benieuwd of Tiesto inmiddels al in verwachting was, maar nog beter: er is al een kind!

2 likes
29 likes

Haha heel mooi met je onderschrift

4 likes

Eigenlijk vind ik ze alle drie walgelijk…

5 likes

Hahaha wat? Er komen nu veel roddels.

Edit: image

17 likes

Wat een gelul :rofl:
How cares wie zijn verwekker is. Hij is toch gewoon een Hazes.

6 likes

Hahah wat erg! Hij heeft best wel veel mogelijke vaders trouwens: John de Wolf :rofl:

7 likes

Ook wel bijzonder dat het nu gaat over wie zijn vader is. Alsof dat uitmaakt. Iedereen weet wat voor ellendige situatie André sr teweeg bracht in zijn gezin. En maar lachen om de dronken sr die om 08.00u sochtends de brievenbus leegde met een blik bier in zijn hand. Alsof het een cultheld was in plaats van de problematische vader/echtgenoot die hij was. Roxanne lijkt er goed uitgekomen te zijn en de cirkel te doorbreken maar André jr helaas niet. Hopelijk lukt het Monique wel om dat voor de kleine André te doen.

56 likes

Ja, hier heb je helemaal gelijk in. Er zijn ook alleen maar verliezers in deze situatie. Hopelijk krijgt kleine Andre een stabiele gezinssituatie.

Ik vraag mij dan wel af hoe dat goed moet gaan met Andre, gezien Sarah zelf ook in een afkickkliniek heeft gezeten. Hopelijk kunnen ze het samen redden, als vrienden dan natuurlijk…

1 like

Dit soort foto’s vind ik altijd weinig overtuigend. Zet de juiste foto’s bij elkaar en je vindt altijd wel gelijkenissen?

12 likes

Als als je teringveel foto’s hebt is het slechts een kwestie van net die ene foto uitkiezen waar mensen meer op elkaar lijken dan normaal.

5 likes

Andre heeft dit zelf bevestigd in een interview bij shownieuws gisteren, dus het is geen speculatie. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik hoop dat er ondanks hun problemen een stabiele basis is voor een vriendschap (of meer), maar dat dat mij best lastig lijkt als je allebei een ongezonde relatie hebt met genotsmiddelen. Ik hoop vooral dat alle partijen veilig en gelukkig verder kunnen, lijkt mij heel moeilijk om dit allemaal zo publiekelijk te moeten doen. Dus misschien heb je wel een punt, en houd ik mij er verder afzijdig van. Er is helaas toch een klein kindje bij betrokken.

Je hebt gelijk hoor! Het was vooral gebaseerd op een persoonlijke ervaring die ik bij een vriendin zie gebeuren. Een groepje vrienden die ook deze afhankelijkheid ervaren en die versterken elkaar. Maar in die groep wordt (of kan) het niet erkend en geen hulp gezocht dus het is ook oneerlijk om die vergelijking te maken.

1 like

En vanavond gaat samantha met haar nieuwe lover live met michael en naomi? Dat kan er ook nog wel bij allemaal :joy::joy:

40 likes

Beter om dat nu te doen want morgen als Marco losgaat dan zijn we Samantha weer vergeten.

7 likes