FF Boulevard #5

Waarom is hij zou blij en geeft hij overal interviews? Je zou bijna denken dat hij hier van geniet.

2 likes

8 likes

Nou precies. En dat gisteravond nog dat gedoe met Thierry op tv. Past voor mij ook in het straatje van slachtoffer zijn / voelen van je eigen gedrag

En dan te bedenken dat het maandag internationale vrouwendag was :joy:
We sluiten deze week zo af met de focus op de meest geprivilegieerde mannen ter wereld. DĂ© witte man in het Westen :unamused:

16 likes

Hebben jullie dit al gezien?

Ja, gelezen. Maar is bij een bekende man? Ken wel Moam van Hema, maar verder niet.

Oh ja sorry snap dat dat raar overkomt. Ik gebruik dat altijd als een “wtf” poppetje, maar nu lijkt het net alsof ik het leuk vind. Zal het even veranderen!

4 likes

Hij is weleens op tv bij modeprogramma’s en presenteerde video’s voor Linda, van die rode loper interviews.
In de modewereld is hij wel vrij bekend (en berucht.)

2 likes

Ik ken ook iemand die jaren geleden met hem heeft gedate, een vriend van een vriendin van mij. Ik weet niet wat er is gebeurd alleen dat we hem van de één op de andere dag allemaal moesten haten.

2 likes

Wat heftig!

En goed dat het NRC dus zo veel geld uittrekt voor dit soort onderzoeken. (Andeweg was ook van NRC toch?) Maar ik word er ook boos van. Waarom moet een krant 150 mensen spreken om een verhaal boven water te krijgen? Waar is de zedenpolitie dan voor?

18 likes

nou en terecht waarschijnlijk
misselijkmakende man, ik kon het stuk niet af lezen

1 like

Verschrikkelijk dat dat nodig is he!

1 like

Wat een walgelijke vent. Vind de reactie van de politie ook absurd. Hoe kan je zulke opmerkingen maken als 'creatieve mensen voelen zich aangetrokken tot andere creatieven’ wanneer je zo verhaal hoort van een slachtoffer. En dan moet dat de speciale politieafdeling zijn die zich richt op homoseksuelen. Durf je eindelijk je verhaal te vertellen aan de politie wordt je niet serieus genomen. Toch bizar. Echt vreselijk wat die mannen mee hebben moeten maken. Breekt je hart

3 likes

Waarom geeft Jinek zulke mannen nog een podium? Waarom???

1 like

Jlo en Arod schijnen uit elkaar te zijn

@Dombo Huh? zit deze Martijn N. nu bij Jinek?
Want de cabaretier van gisteren was Martijn Koning, een andere Martijn dan in dit stuk van Parool en NRC.
Maar misschien bedoel je dat niet en begrijp ik je verkeerd?

Oh sorry ik haal even twee mensen door de war. De Martijn die gisteren bij Jinek was heet Martijn Koning maar die staat ook bekend als aanrander :slightly_smiling_face: dus vandaar

@Dombo ik begrijp je. Ik heb idd ook die verhalen gehoord over Martijn Koning destijds. Ook vreselijk. Misschien moeten ze daar ook eens een onderzoek naar gaan doen.
Dus in die zin ben ik het ook met je eens dat hij geen podium meer moet krijgen.

2 likes

Dit komt naar voren uit onderzoek van Het Parool! Maar NRC doet dit onderzoek indd vaker en dat is echt top.

1 like

Nee, vond haar ook veels te leuk voor hem maar goed, ze leken heel loveydovey

2 likes

Parool en NRC hebben dit artikel samen geschreven en gepubliceerd (dus ik begrijp de verwarring)

2 likes