FF Boulevard #5

Vraag mij vooral af of Leontine naast Marco op de bank zat met een bak popcorn

45 likes

Haha maar moet wel zeggen dat 99.9% wat fawry post klopt, waarschijnlijk komen ze met het officiële nieuws na een week

1 like

Damn zij is echt een dief van dr eigen geluk

49 likes

Ik ga vooral stuk om al die boomervrouwen op Feesboek die hem maar blijven verdedigen. Leontien was een heks maar wacht maar af zodra ze deze berichten lezen mogen we geen kwaad woord meer over haar spreken want “Ze ZiJn weEr bij ElK4ar”, Patty zei dat.
En als zometeen blijkt dat ze beiden de hele boel hebben zitten scammen is zijn muziek gelukkig nog steeds zo puur en prachtig dat we moeten realizeren dat hun privéleven niemand wat aangaat.
Love.It.

3 likes

Of misschien was het een gevalletje LOA. Naar de albumhoes van de nieuwe single van Marco staren en hoplaa je bent weer samen.

2 likes

Is dit al besproken?

Dat je door een man achter je rug om compleet wordt afgemaakt om je uiterlijk
ik zou echt weg willen rennen van de hele business.
Echt goed dat ze dit gewoon deelt, hoop dat meer celebs dit zullen doen want dit gebeurt bij iedereen die ook maar n beetje bekend wordt volgens mij.

3 likes

Walgelijk, zulke mannen.

Nee Marco, je bent gewoon Marco jr. achterna gelopen en loopt nou zielig te doen omdat je betrapt bent. Geef dat dan op zijn minst gewoon toe. Kwal.

93 likes

huh maar is Azealia Banks dan nog steeds de verloofde van die director, ik neem aan van Niet toch?Waarom zou je zulke dingen openbaar delen?

Maar echt walgelijk idd, vind het ook sad dat Zara dan ook nog eens gaat zeggen ‘my arms are genetically bigger’

1. Haar arm is volgens mij gewoon gemiddeld
  2. Who cares
8 likes

Naaaaaah, ik weet niet wat ik zie! Haar armen? Really? Huh? Ik snap er ook helemaal niks van, zijn ze nou te dik of te dun of te lang? (wat natuurlijk allemaal onzin is, maar puur dat ik dit niet direct begrijp laat me alleen maar meer inzien dat ik het totaal van de aardbol vind dat iemand wordt gepest om zijn armen?)

Wel heel goed dat ze dit deelt, en durft te delen. Het zou je manager maar zijn, pfffff

Ja, ik begreep dat ook niet helemaal? Het leek net alsof hij de schuld/ reden van het vreemdgaan bij haar legt.

3 likes

Maar dat doet die toch steeds? Ook die onzin met dat intimiteitvacuĂŒm (zoiets). Hij heeft de hele tijd excuses en legt vooral de schuld buiten zichzelf, echt walgelijk.

3 likes

What on earth is een intimiteitvacuĂŒm? Lijkt net een fancy naam voor een fleshlight.

81 likes

Hahaha.

Hij zei dit in het interview met Linda, denk dat hij bedoelde dat er weinig intimiteit was ofzo en dan is het logisch dat je vreemd gaat. Heb het zelf niet gezien, alleen maar weer van horen zeggen, dus geen idee of hij dit echt bedoelde.

Als ik zijn opmerking over intimiteit missen en het krijgen van kinderen in een bepaalde tijdspanne bij elkaar optel denk ik dat preciés is wat hij bedoelt
 :roll_eyes:

What the fuck. Misschien des te meer reden om de vrouw die JOUW 3 kinderen baart te steunen als ze het zwaar heeft in plaats van je lul ergens anders in te hangen. Gatverdamme ugh this bitch verdient geeneens aandacht want hij spint er alleen maar garen bij

93 likes

Wauw. Met deze uitspraken heeft ‘ie het nog erger gemaakt.

1 like

@Motherofdragons @Whiskey @Lemongrab het is echt walgelijk en idd verdient vooral hij hier aan. En wat is ‘weinig intimiteit?’ Als je daar andere verwachtingen over hebt moet je dat denk ik met elkaar communiceren. Of ze misschien bijstellen o.i.d.
Vergeet ook niet die geweldige docu van hem 6 jaar gelden van 25 jaar Marco B. waarin hij ook opgehemeld werd
 :unamused: :joy:
Ik kan ook echt niet begrijpen hoe al die minnaressen voor hem gevallen zijn
 Zal dan misschien door zijn babbel komen? Toen hij meedeed aan stuktv jachtseizoen vond ik hem ook zo net niet doen. Met die armbanden en gedrag, té hip willen zijn

Ben toch echt wel benieuwd hoe zijn ex-vrouw nou echt over hem denkt

1 like

Tis toch ook wat
 dat deze mannen steeds een oorzaak buiten zichzelf zoeken, hoe dit hun toch kon overkomen. Terwijl ze toch echt zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen onbehoorlijke gedrag.

4 likes

Die azelia banks is toch ook alleen maar bekend (tegenwoordig?) van het proberen om crap over andere celebrities en online beefs? Ik ken haar verder niet, maar heb haar volgens mij vaker voorbij zien komen in social media fights geloof ik?

Desperate for attention over de rug van anderen.

2 likes