Ieuw zei hij dat? Linda interview niet gezien
lekker samen met John Ieuwbank cashen
Maxime Meiland is weer zwanger!
Van wie?
De melkboer
Haha ja ze heeft sinds augustus (officieel) een vriend, dus hij zal het wel zijn!
Dat had ik even gemist. Ik ben ergens na de zaaddonorverhaallijn gestopt met volgen van de Meilandjes
Volgens mij gaat ze met de cameraman die voor de familie Meiland draaide. Wel een leuke jongen volgens mij!
Hazes nu ook officieel toxic af
Het is wachten op Yvonne Jaspers die voor een influencer glow up gaat.
haren verven, tanden bleken, lippen opvullen, wenkbrauwen dik en donker en lekker veel bronzer.
zo ziet de gemiddelde influencer eruit.
Ze heeft wel wat weg van Monique. Misschien iets voor Andre
Toen ik dit vanmorgen las, dacht ik; oei, dit lijkt me pijnlijk voor ze om nu overal voorbij te zien komen.
Nikkie heeft nu zelf ook wat geplaatst op Instagram. Oa dat hun verhaal geen clickbait is etc. Misschien uit respect voor haar dit linkje even verwijderen?
Ik zie het net inderdaad, dankjewel dat je me erop attendeerde! Ik heb het weggehaald.
Ik schaam me kapot om te vragen maar weet iemand waar fabiola (volkers) het over heeft op haar insta?
Ja, maar Michelle stelt zelf die vragen in dat filmpje. Wel een beetje gek dat ze dan nu roept fake wereld en dat meisje is pas 20
Got you bag
Waarschijnlijk hadden ze afgesproken, om dit dan niet te vertellen. Kan mij anders ook niet voor stellen waar deze drama over gaat. Want Fawry zegt dat hij nooit iets publiceert als hij geen goedkeuring krijgt van de persoon… Dus wellicht bedoelt ze dat als fake…