Het was kennelijk een grapje! Die opname, en werd door Fawry gepubliceerd, zonder expliciet op te merken dat het een grapje was destijds
Ze heeft niet met Rico “gejoekeld” (aldus Michella C.)
Het was kennelijk een grapje! Die opname, en werd door Fawry gepubliceerd, zonder expliciet op te merken dat het een grapje was destijds
Ze heeft niet met Rico “gejoekeld” (aldus Michella C.)
Dan slaat die screenshot van Michella toch nergens op?
Bone apple tit
Jawel want ook Michella was geïrriteerd dat Fawry alle context wegliet. Ze eiste een excuses (heeft F inmiddels ook gedaan, en filmpje weggehaald)
Ik snap er niks meer van. Heeft Fabiola nou wel of niet Rico gedaan?
Ik heb het filmpje gezien toen ie net online stond en dat zag er echt totaal niet uit als een grapje not buying that. Ze onthulde te veel details en fawry en michella reageerden te verrast en geïnteresseerd daarvoor. Denk dat ie gewoon verkeerd heeft ingeschat wat de reactie van Fabiola zou zijn - meestal reageert ze natuurlijk wel goed op extra aandacht.
Het was niet bij hem thuis maar in een hotel, hij zei ‘gekke dingen’ zoals spugen in haar mond, hij had geen vriendin toen etc etc. En ze zei ook nog dat ze met Lil kleine heeft gesekst toen ze 13/14 was? Lol
Ik zag het vanmorgen ook en vond het er ook niet uit zien als een grapje.
Ja het schijnt dat hij met Gaby is vreemdgegaan toen hij nog met Jackie was.
Ohja ik heb het gezien (zoeken op hashtag fawry.notsawry en dan het eerste bericht) en het ziet er zeeeeker niet uit als een grapje.
Of ze zuigt dat hele verhaal uit haar duim en staat dus nu voor paal.
Ik denk dat ik Inception nog beter snap dat dit.
Snap er ook geen hol van.
Of ze lult of het is echt. Maar Michelle reageert alsof ze t voor t eerst hoort. Klinkt niet alsof ze aan het dollen zijn.
precies dit, is voor mij echt een groot raadsel over wie en wat dit gaat
Ik heb ‘m ook gezien en volgens mij zei ze dat ze telefoonseks ofzo heeft gehad met lil kleine. Kan ook zijn dat ik het verkeerd heb begrepen want ik versta haar soms heel moeilijk
Dat zal me serieus niet verbazen
Snapchat zei ze volgens mij.
Ik verstond FaceTime seks.
Haha ok we verstonden alle 3 iets anders
Ik heb het filmpje gezien toen het nog online stond. Het was sws niet echt goed te verstaan door haar zogenaamd schattige gegiechel en het geschreeuw van Fawry en Michella er doorheen