FF Boulevard #5

Oh wat erg voor die jongens uit het artikel, 2K is zoveel geld. Hopelijk wordt het programma nog wat verbeterd nav dit stuk :frowning:

1 like

Ik hoop het ook. Ik hoop ook dat dit een soort waarschuwing is voor jongeren om niet in dit soort cursussen te trappen. Maar ik betwijfel of dit soort artikelen hen bereikt.

4 likes

Dank je wel voor het delen van de link!! Was echt benieuwd naar het stuk en het stelt niet teleur

2 likes

Oh er worden regelmatig artikelen gedeeld achter een betaalmuur etc, of is dat anders? Had er zelf nog niets over voorbij zien komen op het forum

3 likes

Ben het met je eens dat onderzoeksjournalistiek heel belangrijk is en daarom betaal ik zelf ook voor verschillende platforms. Ik deel hier vaker artikelen en vraag me ook altijd af of het eigenlijk wel toegestaan is, maar ben nog nooit teruggefloten.

Ik twijfel zelf ook of dit nu schadelijk is of niet voor journalistiek, ergens hoop ik ook altijd dat het als een soort reclame werkt. Dit linkje is overigens gewoon legaal. Als blendle abonnee mag je ieder artikel volgens mij delen met vrienden die niet betalen.

Ik zal de tekst verwijderen als het niet blijkt te mogen.

2 likes

Dank je wel voor het delen! Wat onwijs sneu voor die jongens die dan gouden bergen wordt beloofd en die €2000 armer zijn. Ondertussen blijven ook de coaches maar uit de grond poppen :pensive: (de goede coaches natuurlijk buiten beschouwing gelaten)

1 like

Wat een oplichters dit, echt heel naar voor deze mensen. Feitelijk verkopen ze gewoon lucht en mensen trappen hier nog in ook.

5 likes

Toen ik las over de jongen met een lichte verstandelijke beperking werd ik echt boos. Ik kan geen aannames voor hem doen hoe hij denkt maar ik zie helemaal voor mij dat lil kleine zijn idool is en hij denkt nu word ik zoals lil kleine.

29 likes

Edit: niet verder gelezen, link was al gedeeld.

Heftig :worried:

8 likes

Ja ik las het net ook al. Zo naar :pensive:

Die 2000 euro is betaald door de redactie van Quote en niet uit eigen zak van de journalist. Verder helemaal met je eens maar wel een wezenlijk verschil haha.

3 likes

Dat bedrag is echt om te janken, mag hopen dat dat niet echt zo is :see_no_evil:

1 like

Ik wil dit verhaal mega graag horen eigenlijk maar alleen hoe ze op zo’n semi stoere hippe coole swagggg (??? of wat is het) manier de eerste woorden uitspreekt :skull::skull::skull::skull:

6 likes

Ja wie offert zich op voor een samenvatting

5 likes

Ik heb ook maar een klein stukje gezien, maar blijkbaar was het contract dat Josje werd aangeboden bij haar winst van k2 zoekt k3 3200 euro bruto per maand. Vind ik vrij weinig.

Edit: het is natuurlijk niet weinig, maar ze moeten er zoveel voor doen en er wordt heel veel door ze verdiend natuurlijk

4 likes

Das gewoon het startsalaris van een docent bij 1ft.
Weinig voor een showbizzbaan als ‘ster’.

2 likes

Ja de nuance ontbrak, heb het geedit!

1 like

Ik vind het zo jammer dat mensen op het internet nu direct in de paniekmodus schieten en een disclaimer posten.

Want ik bedoel er helemaal niks anders mee dan dat het weinig is voor een baan in de spotlights waar ze veel aan je verdienen.

3 likes

Oh ik had het al ge edit voordat ik jouw post las. Maar toevallig zag ik direct daarna jouw post, dachten we hetzelfde en kon ik er direct naar verwijzen. Ik zag ook dat jij de laatste zin via een Edit had toegevoegd.

2 likes