Was dat zijn vader? Ik dacht zijn broer al die tijd haha
Maar zou Bilal zelf ook echt naar Beau gaan? Als ik hem was zou ik niet eens komen 
Maar natuurlijk.
Wat ik wel vet zou vinden is dat Beau hem uitnodigd onder het mom van “Jij mag ook je verhaal doen hoor jij hebt het ook moeilijk he“
En dat er dan verder aan tafel mensen zitten die met goede argumenten en kennis van dit soort zaken Bilal goed kunnen laten inzien waarom zijn actie niet oke is.
Mja de media kennende zal het helaas niet zo gaan. Want bilal is niet zon steriotype bad boy zoals boef (volgens de media)
Moest dit nou 
Ik hele rant schrijven reageer jij ergens anders op oeps.
Anyhow ja dr gaan zon 10 mensen per aflevering dood zon verrassing is het niet. En alleen maar goed dat die 2 eruit zijn.
Ja hoor. Hij gaat er gewoon mee weg komen hoor. Vanavond ff zielig doen bij Beau en hoppa.
Beau heeft vanavond record kijkcijfers hoor⦠iedereen gaat kijken.
Waarom zou Mocro Maffia offline gehaald moeten worden? Spoiler voor de mensen die nog willen kijken:
Samenvatting
Ze zijn allebei al uit de serie dus boeiend.
Misschien moet je dit even in een spoiler zetten⦠Gelukkig heb ik alles al gezien maar ik zou het echt kut vinden om dit te lezen als ik nog wil kijken. Waarom de serie nu verpesten voor andere mensen?
Nja voor de mensen die de hele serie nog moeten kijken. Met de kennis van nu zou ik het afraden haha.
Helemaal mee eens. En het is echt verachtelijk dat ie nota bene een dag na het hele incident daar al mag zitten om zān zegje te doen.
Of Beau hem nu de schenen aan het vuur zet of niet (vast niet want MMāš¤), die Bilal kan daar wel zn ziekig verhaaltje ophangen en blabla.
MM hoeft voor mij niet offline, maar hopelijk zit een nieuw seizoen er ook niet in, want obviously toxic die cast. Edit: deels iig, vast niet iedereen van de cast.
Had stiekem wel de hoop dat ze het niet door laten gaan maar wel dus, alles voor de kijkcijfers. Nou ik ga niet kijken en ook geen herhalingen of fragmenten
Ik verwacht geen oprechte exuses of een discussie met mensen die vinden dat hij fout zit dus ik ga het ook niet kijken.
Gister was Beau aardig pissig over Bilal en ook toen Peter en Yolanthe het voor hem opnamen ging Beau daar tegenin dat ie āt daar echt niet mee eens was. Hopelijk pakt ie hem goed aan en zitten er idd goede mensen omheen die dat ook doen.
Wat ik nog wel wilde zeggen: het kutte aan talkshowhoofd zijn is natuurlijk dat je het gezicht en de naam van de show bent, maar er is natuurlijk kans dat Beau dit liever eigenlijk ook liever niet zou doen maar ja, in hoeverre heb je daar echt iets over te zeggen in zoān positie⦠Ik weet niet of je zomaar gasten zou kunnen weigeren als je hele redactie of je baas wil dat je dit doet
Als je de vriendin van Bilal was, zou je de relatie dan verbreken?
- Nee dat is voor mij geen reden de relatie te beƫindigen
- Ja ik denk het wel
- Ja sowieso
0 stemmers
Ongenuanceerd ; Ja
Maar ik denk dat ik toen ik begin 20 was en dan een vriendje had wss en niet veel geleerd had van dit forum en instagram dat ik dan ook had gezegd “Hij maakte maar een grap hoor“
Ik heb vorige week de aflevering van Bilal op Videoland gezien en als ik het me goed herinner is zijn vriendin al wat ouder, richting de 30.
Dus ik heb hoop dat ze verstandig is en haar vriend niet gaat verdedigen.
Oh echt ze lijkt best jong ik dacht dat ze even oud was als hem. Kan het nu moeilijk opzoeken op zn insta haha.