Ze is 26!
Ff gegoogeld en in een interview van een jaar geleden zegt hij dat ze toen 25 was.
Ik had een stukje van de live gezien waarin hij dus keihard lacht en zegt âschatje, hij laat gewoon zijn pik zien hahahaaâ. Dus denk dat hij dat tegen zijn vriendin zegt
Even reality check dat 26 al ârichting de 30 isâ. I feel old.
Kleine opmerking. Vriendin was aanwezig in zelfde ruimte als Bilal en Bilal roept naar vriendin âhahahaah hij laat gewoon zijn piemel zienâ. Vriendin had hem ook kunnen stoppen, reken haar de verantwoordelijkheid zeker niet aan⊠maar niet dat ze er helemaal niks mee te maken had.
Vanochtend was beau bij 538 en daar was hij wel heel kritisch over bilal en het klonk niet alsof het een soepel interview zou gaan worden.
Hij heeft wel lef dat hij daar gaat zitten. Wat zou hij nou in hemelsnaam nog kunnen zeggen om de situatie te de-escaleren?
Ik ga vanavond denk ik wel kijken hoor. #durfoptebiechten
Oprechte excuses zouden nog wel enig effect hebben denk ik.
Weet echter niet of hij die hoek induikt.
Ja maar wat doet dat? âOh hij vind het heel erg dan is het goed?â
Van dit soort dingen kom je toch niet meer terug?
Nouja lef⊠Ik denk dat hij vanuit zijn management (heeft hij die nog?) wel een soort van âgedwongenâ wordt? En op advies van zijn advocate.
Damage control om zijn hachje nog enigszins te redden
Oh ik zou als management juist zeggen hou je gedeisd 
Ik voorspel dat hij nu weer gaat uitleggen dat het âeen grapjeâ was en dat het niet de bedoeling was dat hij het echt ging laten zien. Een oprechte excuses naar de jongen toe dat er sprake was van een scheve machtsverhouding en dat hij niet inzag dat er veel druk lag op de jongen zou op zijn plaats zijn maar weet niet of hij dat gaat doen.
Mja vind dat toch hoe dan ook smakeloos op tv bij zoân gevoelige zaak⊠Het is natuurlijk zo doorzichtig als wat dat hij dat alleen maar doet voor zichzelf.
Ik denk ook dat hij gaat zeggen dat hij niet verwacht had dat die jongen zijn piemel zou laten zien. Als hij dat wel geweten had, dan had hij het natuurlijk nooit voorgesteld om te doen, zoiets.
Ja maar nu gaat alles weer om hem. Alle aandacht naar de dader en hoe het ooit weer goed moet komen met de dader. Terwijl ik denk hallo nee??
Hij kan ook op een andere manier zijn spijt en steun betuigen naar het slachtoffer toe en zân volgers de boodschap geven dat dit fout is zonder dat op prime-time op nationale tv te doen als hoofdgast in een fucking talkshow.
Ja, en even een traantje erbij.
Lijkt me voor het slachtoffer ook heel naar dat die droeftoeter vanavond op tv zijn verhaal mag doen.
Nee goed is het dan natuurlijk niet. Maar het is iig beter dan de verdediging lijkt me. En vooral als hij zou benoemen waardoor hij spijt heeft.
Was dit al gedeeld? Ze zijn levenslang geschorst op Instagram.
En promotie voor nieuwe muziek enz (mocht dat ooit weer komen).