FF Boulevard #6

Politie geeft aan dat het incident in Amstelveen geen verband heeft met het incident bij Peter R de Vries. Is die roddel ook weer uit de wereld geholpen.

11 likes

Gadverdamme wat walgelijk, wat bezielt mensen

1 like

Oh ja tuurlijk laat anders ff zien waar de beveiliging allemaal staat!! Waarom niet hè.

2 likes

Wat verschrikkelijk voor zijn familie, en ook alle families die hij altijd zo heeft bijgestaan. Ik ben in shock en tegelijkertijd voel ik zoveel woede. Hoop zo op een wonder dat hij er toch nog doorkomt

8 likes

miljardairs op Twitter is ook al zo ziek. Die plaatst afbeeldingen mee mensen die bloemen neerleggen. Echt kap met die onzin !

jongens doe ff 1 topic dan (@Lula where you at???)

deze dus

10 likes

Ik vind het echt vervelend dat ze nu al de hele tijd in de verleden tijd over Peter R. de Vries praten bij Humberto. Nu weer over ‘waarom hij leefde zoals hij leefde’. Ik snap dat het moeilijk is om de juiste bewoording steeds te vinden, maar ze verklaren hem al bijna dood terwijl we daar nog niets over weten en wat hopelijk ook echt niet het geval zal zijn.

17 likes

Dr zijn meedere mods dan allrrn Lula. Als je de mods wilt hebben moet je @moderators taggen.

14 likes

wajooo handige shortcut thanks ga ik onthouden

3 likes

Ik ook!! Wtf! Humberto verbeterde die gast nog. Oh man , ik heb nog een tijd naast die straat gewoond. Ik hoop echt met alle hoop dat ie het red.

Kan ik ook het nieuws ergens zien online? ik had al gegoogled maar kon het niet zo goed vinden.

1 like

misschien

1 like

Meen je dit

29 likes

Nu op Humberto gaat het erover en zometeen een persconferentie live op RTL vanuit politiebureau Ams. Kun je live kijken via Videoland.

2 likes

Is die persco na humberto? Sorry tune net in. Wat vreselijk dit

Neem aan dat @Krelis een nieuwsuitzending wil kijken op het moment? Of heb ik het verkeerd?

2 likes

Om 23:00 uur!

4 likes

Ja, krijg alleen maar zoekresultaten voor uitzending gemist, maar wil idd live kijken.

3 likes

Ja klopt! Humberto gaat door tot de start van de persconferentie.

2 likes

19 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Nieuws, actualiteit en politiek #2