Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

1 like

Oke niet echt nieuws, maar ik moest lachen

Super-de-luxe, en dan een foto van een bunker met bureaustoelen.

7 likes

Ik heb even wat inlog problemen dus het lukt me niet om een artikel te posten maar er staat vandaag een column in de Volkskrant dat (privé)beveiligers een demonstrant tegen FVD hebben mishandeld omdat hij in beeld stond voor opnames van Thierry. Wat bizar dit? Ik vind FVD echt zo’n enge club, zo’n knokploeg verbaasd me eigenlijk niet eens.

1 like


Dit is toch fantastisch? Ik zou op hem stemmen.

Dit GELOOF je toch niet

Niet persoonlijk maar de Belastingdienst moet wel voorkomen bij de rechter toch?

1 like

Getsie schrik hier echt van… zo jong. Wat een verdriet.
Vraag mij steeds al af wat zij voor een auto immuunziekte had, die zo acuut is opgekomen.

Ik heb gehoord ITP (ziekte waarbij je lichaam je bloedplaatjes aanvalt en je dus geen stolling meer overhoudt en bloedingen krijgt), dat kan wel heel acuut verlopen, andere mensen hebben het chronisch, maar dit is wel een heel dramatisch beloop, dat zie je niet vaak (gelukkig).

1 like

Man ik word ook moe van die boeren!

2 likes

Oh wat vreselijk… lijkt mij ook doodeng om te beseffen dat je dat hebt. Ik hoop dat ze zich er niet al te bewust meer van was.

Ik schrik ook best van dit verhaal. Ik steun de fast fashion bedrijven al jaren niet meer omdat ze overal ter wereld onethisch bezig zijn. Alleen dat het ook gewoon in Engeland plaatst vind is echt behoorlijk schokkend.

2 likes

Volgt iemand hier het nieuws over de misstanden/mishandeling binnen het turnen? Toen die docu laatst uitkwam over de Amerikaanse cultuur was ik al bang dat het hier ook snel zou komen en nu lijkt het inderdaad ook veel erger te zijn dan ik dacht. Ik vind het zo erg dat dit gebeurt, de verhalen blijven maar komen

Ik weet niet of je ooit die documentaire over net Nederlandse turnen hebt gezien? Is gemaakt door een moeder van een turnend kind. Daar heb ik al met afschuw naar gekeken en dat was alleen maar de selectie en niet professioneel. Arme kinderen. En die ouders zijn knettergek dat ze dat toe lieten.
Documentaire heet Turn van 2Doc. Misschien nog wel op de NPO site te vinden.
Vraah me af of het bij andere sporten ook zo gaat?

1 like

Ah nee volgens mij niet, ga eens kijken of ik die kan vinden. Ik denk wel dat er bij turnen veel meer en intensiever getraind wordt dat bij andere sporten, en ook op extreem jonge leeftijd gepiekt moet worden, waardoor die trainers echt een gigantische invloed hebben.

Ja echt walgelijk. Echt zo naar. Heb er ook niet de goede woorden voor inderdaad

Gadverdamme wat walgelijk. En waarschijnlijk komen ze er ook nog met een lichte straf vanaf. Als ze ĂĽberhaupt al straf krijgen. Ik las dat ze gewoon op de universiteit mochten blijven als ze een paper zouden schrijven over dooprituelen. Te bizar voor woorden.

1 like

Echt tranen tijdens het lezen, wat vreselijk. Vooral plassen en poepen over bewusteloze mensen maakt me woest. Dat is onmenselijke behandeling. Die jongens zouden echt gestraft moeten worden.

Voel me hier ook gewoon niet goed door… helemaal misselijk. Ik hoop op zware straffen, walgelijk.

1 like

Dit vind ik ook zeer zorgwekkend. Deze figuren zouden nooit nooit nooit zo’n belangrijke positie mogen krijgen. Maarja met geld is helaas veel te koop.

Ik heb geen idee of dit waar is, maar iemand merkte op dat het voor de rechtszaak belangrijk is dat ze anoniem blijven zodat hun advocaten geen oneerlijke behandeling oid kunnen claimen. Hopelijk gooien ze na de veroordeling namen en rugnummers op straat want fuck deze gore klootzakjes.

4 likes