FF Boulevard #6

Eens met @Lemongrab over de vertaling vanuit het Engels.

Taal verandert door de jaren heen dus wie weet zijn we er over een paar jaar aan gewend en staan deze vervoegingen gewoon in de nieuwe grammaticaboeken :relaxed:

2 likes

Linda is ook boos op Chantal omdat Chantal nu oh wat een jaar presenteert. :’) Dat vond ik al kinderachtig maar nu ook dit met Beau. Please haha.

Moet zeggen dat ik van beide niet wist dat Linda het ooit deed maar dat ik het nu wel kijk.

4 likes

Misschien voor broer/zus/anders het woord sibbe? Dat gebruikt (bijna) niemand meer tegenwoordig, maar als we dat met z’n allen nieuw leven inblazen wordt het misschien wel weer een ding. Ik zie het wel eens bij @mignonnus voorbijkomen op Instagram om die reden.

https://onzetaal.nl/uploads/nieuwsbrieven/sibbe.html

10 likes

Hehe

15 likes

Ik heb alleen nog maar de titel gelezen en ga al stuk hahaha, het is zo droog hoe die lui daar schrijven.

Staat los van maxime trouwens hoor.

Edit: heb het net gelezen, en ze is dus 10 duizenden euro’s per maand verloren? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat ze bijv. 50.000 euro per maand binnenharkte? Sowieso is het denk ik voor die hele familie zo intens, van onbekend, heel snel naar mega bekend, en dan ineens lijkt iedereen af te haken in allemaal een heel kort tijdsbestek.

5 likes

Oei moet ze misschien gewoon een baan zoeken. Oei oei

7 likes

Was die auto geen spon dan?

6 likes

Ik moet wel heel hard lachen om de reclame die ik kreeg.

27 likes

Sowieso, die kan niet met geld omgaan. Ze hadden net een prima woning. Een 2 onder 1 kap dacht ik. Voldoende ruimte voor 4 personen, maar dat vond ze te klein? Ze is 26 en heeft al 2 huizen gekocht, waarvan 1 rond een miljoen ofzo. Denken die mensen, of maxime, dan echt niet aan de toekomst? Ze konden toch veel beter daar blijven wonen, die kinderen zijn nog klein. En dan later als je nog steeds denkt zoveel geld binnen te halen een groter huis kopen.

9 likes

Ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld he, die juichen dit alleen maar toe.

7 likes

Sws NUL medelijden met die lui. Racistische Erica heeft het over haarzelf en het gezin afgeroepen. Vind het alleen zielig voor de kids van Maxime als zij hier ook last van hebben. Die hebben er niet zelf voor gekozen en kunnen zich nog nergens van distantiëren.

29 likes

Ik wilde vragen: ‘Waarom kunnen ze dat niet?’ maar je hebt het denk ik over de kleine kinderen en niet Maxime, toch?

1 like

Haha nee ik bedoel inderdaad de kindjes van Maxime. Nul medelijden met Maxime of die andere zus die niemand ooit noemt.

9 likes

Maar zouden zij niet gewoon de huizen zonder hypotheek hebben aangeschaft? Volgens mij verdienden ze aardig wat miljoenen met die serie toch?

1 like

Ik denk sowieso het vorige huis van haar in noordwijk.

1 like

Ik denk echt geen miljoenen, dat lijkt me vrij hoog geschat.

Hou wel even in het achterhoofd dat je bron “Utopia nieuws” is. Die kunnen nog geen halve zin typen zonder spelfouten.
Tienduizenden euro’s verlies per maand lijkt me zwaar, zwaar overdreven.

Zij en Leroy wonen toch nog steeds in die twee onder één kapper?

Ik denk zeker dat hun inkomsten zijn gedaald, maar een gedwongen verkoop van een auto lijkt me extreem onwaarschijnlijk. Leroy werkt ook gewoon en als ze iets meer dan twee actieve hersencellen hebben dan zal er vast nog wel wat geld ergens geïnvesteerd/belegd zijn.

Ben hier niet om ze te verdedigen hoor, maar kom op. Utopia nieuws…

6 likes

Van wat ik soms zag lijkt ze me wel een impulsief persoon, maar dat kan misschien ook voor de camera gespeeld zijn of uitvergroot zijn.
De bedragen die sponsors gooien zijn wel echt veel als je een bereik als haar hebt

2 likes

Mwah, vijf (?) seizoenen eigen programma, specials, verkoop van die wijn, ik weet niet hoeveel dikbetaalde deelnames aan andere programma’s, reclames op prime time tv, sponsor deals. Etc etc.

Denk dat ze echt wel een miljoen of 2/3 hebben bijschrijven in de afgelopen 6 jaar.

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at FF Boulevard #6 (Deel 4).