FF Boulevard #6

Wat een bizar verhaal man, ik moet stiekem wel lachen om alle slechte grappen op twitter

46 likes

Maar het zijn dus sowieso 3 vrouwen die het prima vonden dat de seks onveilig was. Dus ja, hij had zn verantwoording moeten pakken, maar ook als vrouw zijnde kan je er op staan dat je veilig seks hebt.

8 likes

Goud

152 likes

Nogmaals ( word hier moe van, maar moet het blijkbaar voor de derde keer benadrukken) ik zei dat het LIJKT dat hij z’n verantwoordelijkheid neemt nu z’n eerste twee kinderen geboren zijn en de derde komst publiek kenbaar heeft gemaakt.

Daar op aanvullend heb ik gezegd dat Douwe niet in z’n eentje verantwoordelijk is voor die zwangerschappen. Dat kan namelijk niet.

Maar het is niet de verantwoordelijkheid van 1 vrouw dat de anderen die hij neukt ook zwanger worden
en daar word door sommigen dus toch een oordeel over gegeven want als het om 1 vrouw ging zou je dat niet zeggen.

2 likes

Valt dood neer? Sorry ik snap m niet

2 likes

Iemand gaat dood >> komt door vaccin
Iemand raakt zwanger >> komt door Bob

4 likes

Ja dat dacht ik al! Maar vond het niet grappig dus dacht nee het zal wel niet.
Maar tnx voor uitleg!

Ik zeg toch nergens dat de andere vrouwen verantwoordelijk zijn voor elkaar?
En ook als 1 vrouw “per ongeluk” zwanger zou zijn, zou ik zeker wel zeggen dat er 2 mensen “schuld hebben”. Je hebt samen seks, dus draagt samen de verantwoordelijkheid.

3 likes

Des te meer reden om perse met condoom te willen neuken lijkt me. Als je niet weet waar iemand zn piemel nog meer in hangt.

Ik ben zeker niet pro Douwe, dat is gewoon een domme sukkel gebleken het afgelopen jaar. Alleen vind ik niet dat hij alleen verantwoordelijk is voor die zwangerschappen, maar toch exht samen met elke vrouw apart bij elke zwangerschap.

6 likes

Ik heb een klas met twee tweelingen! Gelukkig lijken ze niet op elkaar. Ik vind het raar dat school broers/zussen bij elkaar in de klas zet, maar het lijkt prima te gaan in deze klas.

1 like

Ik heb dat nooit op enige manier gezegd. Ik zei dat het erop lijkt dat Douwe de verantwoordelijkheid als vader op zich nam.
Lijkt
Lijkt
Lijkt.

Ik weet echt niet hoe vaak ik dit nog moet benadrukken? Leest iedereen gewoon bewust over het woord LIJKT heen??

1 like

Natuurlijk een totaal ander (en super heftig) verhaal, maar moest toch gelijk aan Jan Karbaat (en de andere zaaddonor die uiteindelijk veel meer kinderen heeft verwekt dan toegestaan was) denken. Waarschijnlijk is het gewoon domheid/roekeloosheid bij Douwe, maar ik kan er niet bij dat je echt zo onverantwoordelijk bent als je meerdere bedpartners tegelijkertijd hebt???

3 likes

En ook zeker geneukt

(Sorry voor deze studentengrap)

1 like

Soundos komt met een inhaker

29 likes

Maakt ze een grap of is dit echt?

1 like

Nep, zie ik nu, op een set van een film of serie ofzo.

4 likes

En die kinderen straks de rest van hun leven moeten uitleggen hoe t komt dat zij zo dicht bij elkaar liggen qua leeftijd

5 likes

Denk niet dat ze dat nog moeten uitleggen, heel NL weet het nu al

1 like

Drie keer raden wie ik net op bumble tegen kom :sob::joy:

96 likes