Wat een bizar verhaal man, ik moet stiekem wel lachen om alle slechte grappen op twitter
Maar het zijn dus sowieso 3 vrouwen die het prima vonden dat de seks onveilig was. Dus ja, hij had zn verantwoording moeten pakken, maar ook als vrouw zijnde kan je er op staan dat je veilig seks hebt.
Nogmaals ( word hier moe van, maar moet het blijkbaar voor de derde keer benadrukken) ik zei dat het LIJKT dat hij zân verantwoordelijkheid neemt nu zân eerste twee kinderen geboren zijn en de derde komst publiek kenbaar heeft gemaakt.
Daar op aanvullend heb ik gezegd dat Douwe niet in zân eentje verantwoordelijk is voor die zwangerschappen. Dat kan namelijk niet.
Maar het is niet de verantwoordelijkheid van 1 vrouw dat de anderen die hij neukt ook zwanger wordenâŠen daar word door sommigen dus toch een oordeel over gegeven want als het om 1 vrouw ging zou je dat niet zeggen.
Valt dood neer? Sorry ik snap m niet
Iemand gaat dood >> komt door vaccin
Iemand raakt zwanger >> komt door Bob
Ja dat dacht ik al! Maar vond het niet grappig dus dacht nee het zal wel niet.
Maar tnx voor uitleg!
Ik zeg toch nergens dat de andere vrouwen verantwoordelijk zijn voor elkaar?
En ook als 1 vrouw âper ongelukâ zwanger zou zijn, zou ik zeker wel zeggen dat er 2 mensen âschuld hebbenâ. Je hebt samen seks, dus draagt samen de verantwoordelijkheid.
Des te meer reden om perse met condoom te willen neuken lijkt me. Als je niet weet waar iemand zn piemel nog meer in hangt.
Ik ben zeker niet pro Douwe, dat is gewoon een domme sukkel gebleken het afgelopen jaar. Alleen vind ik niet dat hij alleen verantwoordelijk is voor die zwangerschappen, maar toch exht samen met elke vrouw apart bij elke zwangerschap.
Ik heb een klas met twee tweelingen! Gelukkig lijken ze niet op elkaar. Ik vind het raar dat school broers/zussen bij elkaar in de klas zet, maar het lijkt prima te gaan in deze klas.
Ik heb dat nooit op enige manier gezegd. Ik zei dat het erop lijkt dat Douwe de verantwoordelijkheid als vader op zich nam.
Lijkt
Lijkt
Lijkt.
Ik weet echt niet hoe vaak ik dit nog moet benadrukken? Leest iedereen gewoon bewust over het woord LIJKT heen??
Natuurlijk een totaal ander (en super heftig) verhaal, maar moest toch gelijk aan Jan Karbaat (en de andere zaaddonor die uiteindelijk veel meer kinderen heeft verwekt dan toegestaan was) denken. Waarschijnlijk is het gewoon domheid/roekeloosheid bij Douwe, maar ik kan er niet bij dat je echt zo onverantwoordelijk bent als je meerdere bedpartners tegelijkertijd hebt???
En ook zeker geneuktâŠ
(Sorry voor deze studentengrap)
Maakt ze een grap of is dit echt?
Nep, zie ik nu, op een set van een film of serie ofzo.
En die kinderen straks de rest van hun leven moeten uitleggen hoe t komt dat zij zo dicht bij elkaar liggen qua leeftijd
Denk niet dat ze dat nog moeten uitleggen, heel NL weet het nu al
Drie keer raden wie ik net op bumble tegen kom