FF Boulevard #6

Deze man heeft echt zo’n goede flow

3 likes

Ik ging even kijken op Twitter en kwam toen ook dit tegen

Sowieso ook een aanrader dat profiel maar man man man die Ali hoe ongemakkelijk

12 likes

O wow was hij lam en die video staat gewoon nog steeds online​:sob::sob:

2 likes

Hier leef ik voor, wat een bizar fragment.

Ze zouden mij kunnen filmen met tranen in mijn ogen die kijkt naar de video van Ali B die kijkt naar de race. Inception.

4 likes

Ik snap t probleem niet helemaal, dit is toch exact wat alle vloggers ook al jaren doen? Zichzelf filmen terwijl ze op dingen reageren. Of mis ik een speciek filmpje?

3 likes

Oh dat vind ik ook ongemakkelijk

2 likes

Ook zo’n crimgefest, dit kan toch niet anders dan later opgenomen zijn? Hoe weet je anders wanneer je moet filmen?

9 likes

Nee Ali drinkt geen alcohol.

Dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Het was een paar seconden voor de finish toen echt nog niet zeker was of max zou winnen.
Vind die filmpjes ook mega cringe hoor, maar dit is echt niet in scène gezet ofzo.

1 like

Jezelf filmen is 1 ding, maar iemand overvallen met een “rap” is wel echt next level afschuwelijk. Dit is echt voor niemand leuk.

21 likes

Hoe weet je dat?

3 likes

Oh die heb ik dus niet gezien!

Omdat hij moslim is en dat actief uitdraagt en het ook vaak in interviews en op tv heeft verteld dat hij geen alcohol drinkt vanwege zijn geloof.

3 likes

Hahahaha dit vind ik ook wel een mooie in het rijtje. Echt wie kan het iets schelen wat de basisschool groep vier leraar van zijn overwinning vindt :joy::joy:

29 likes

Hij lijkt idd wel dronken, maar ia denk ik vooral adrenaline en enthousiasme. Vind het wel echt cringy en als verstappen op die lame ass rap zit te wachten?

Wat heeft Ali B trouwens voor gek gedoe met die nft op zn insta? Shady af

Ja maar deze mensen worden gevraagd, dat is toch wel anders dan als hij dit uit het niets gaat vertellen. Minder egocentrisch, meer een luie journalist die een leuk verhaaltje zoekt.

:joy::joy:

Ik heb max ooit ontmoet en gesproken omdat ze de jumbo reclame bij ons in de winkel hebben opgenomen. Kom ik ook in aanmerking voor een interview?!

52 likes

Oh had ie toen ook zo’n pittig karakter?!?

8 likes

Ja echt enorm!!!

Nee… totaal niet…
hij was eerder rustig en verlegen.
Met frank was hij wat relaxter maar mijn baas ging er steeds naartoe om te kletsen :sweat_smile:

Hij stond op een gegeven moment bij de tijdschriften in een autoblad te bladeren en zette hem terug toen hij mij zag.
Dus zei; neem maar mee naar achteren kun je even rustig lezen… als je hem zo maar terug zet.
En toen vroeg hij of ik in de winkel werkte etc etc.

38 likes

Oh ja. Het is natuurlijk ook de moeite waard om je sad face te filmen als hij als 2e over de finish komt, dat is zo

2 likes