FF Boulevard #6

Haha ah dit is wel cute :joy:

42 likes

Er mag daar in Abu Dhabi toch sowieso geen alcohol gedronken worden?
Maargoed nogal awkard die spontane rap :joy:

3 likes

Oh dit vind ik echt heeeel aandoenlijk, ineens is het weer een klein jongetje wat zich verveelt en dan maar iets over zijn “hobby” gaat lezen, haha waarom is dit zo vertederend. :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

16 likes

Doet mij denken aan mijn oud engels lerares die zowat in elke les moest aanhalen dat ze vroeger Joran van der Sloot (toen nog kleuter) les had gegeven :roll_eyes::grimacing:

5 likes

Echt iets om trots op te zijn😅

30 likes

Echt hè haha. Zegt ook veel over haar als lerares. Wat een k*t wijf was dat :sweat_smile:

5 likes

Er is aangifte gedaan tegen M. arco B. orsato Telegraaf artikel

19 likes

Dus de beerput gaat toch open. Tenminste het zou mij nu niks verbazen als er meer aangiftes volgen

23 likes

Waarom die puntjes, ben je bang dat hij je op komt zoeken op dit forum?

90 likes

Mij ook niet. Als die geruchten allemaal kloppen hoop ik dat ze het ook aandurven.

4 likes

Haha ja misschien wel. Al is dit ook niet ijzersterke methode.

Er was zo’n influencer die dat deed. Kan ik me vaag herinner.

1 like

Anders moet je hem Marco Tornado noemen net als in de Donald Duck!
Of Barco Morsato
Maar zonder gekkigheid, maakt toch geen reet uit als hij dit kan lezen :stuck_out_tongue:?

59 likes

Hahha dat is goeie.
Maar heb ea gedeeld op het forum. Ik weet niet, het is ook geen ramp als de puntjes er wel staan.

1 like

Nouja je weet maar nooit, misschien neemt Barco Tornado ons Royke wel in de arm en krijgt lampdrukkertje straks dreigbrieven op werk.

78 likes

Ik vind het eerder een Harco

7 likes

Op grond waarvan? Smaad? Volgens mij houdt iedereen het hier redelijk in het midden of hij schuldig of onschuldig is

3 likes

Denken jullie dat Marco schuldig is?

• Ja
  • Nee
  • Durf ik niet te zeggen

0 stemmers

1 like

Was grappie. Hoewel Royke geloof ik sowieso weinig waarde hecht aan de juridische onderbouwing van zijn dreigementen.

5 likes

De gedachte dat minderjarigen zijn misbruikt vind ik verschrikkelijk

De gedachte dat een onschuldig iemand wordt beticht van kindermisbruik, vind ik ook verschrikkelijk

We horen alleen geruchten en hebben geen bewijs (en dat hoef ik ook niet te zien). Dus ik heb geen zin om te oordelen over iets op basis van horen zeggen

20 likes

Tja, niet geschoten is altijd mis

2 likes