FF Boulevard #6

Snap ik heel goed, ook heel bewust de vraag in denk-vorm gesteld want zeker weten doe je het voorlopig nog niet. En het is natuurlijk te hopen dat het ook niet waar is.

Maar de naam van John van den Heuvel staat wel onder dit artikel, en kan me niet voorstellen dat hij zoiets zou posten zonder enigszins bewijs te hebben

2 likes

Eerlijk, lijkt me best leuke baan eigenlijk

11 likes

Ja harco sorbato

Credits naar de schrijvers van flodder voor deze naam

9 likes

Nouja het artikel zegt alleen dat er aangifte is gedaan natuurlijk. Heel feitelijk. Gaat niet over bewijs of wat hij denkt dat er aan de hand is.

5 likes

Eventjes iets anders dan Marco B, ik schrok hier best wel van.

19 likes

Ik ben ook benieuwd of bij Marco die BBQ er wat mee te maken heeft die hij normaal voor al die The Voice kandidaten organiseerde.

2 likes

Ja! Heftig. Wel goed dat hij het bespreekbaar maakt en de juiste hulp gevonden lijkt te hebben.

2 likes

Fuck… dat artikel over Marco Borsato. Ik weet om wie dit gaat. Ik herken de beschrijving en ik ken dat meisje gewoon. Dus ik geloof dit dan ook 100% gatverdamme. Ik word helemaal misselijk.

16 likes

In zijn verklaring: ik zie de uitkomst van het onderzoek met vertrouwen tegemoet. Klinkt zo denigrerend. Bah.

5 likes

Ik kijk uit naar het kerstdiner met mn tantes die sowieso gaan zeggen dat die meisjes op geld of aandacht uit zijn. “Want anders doe je toch meteen aangifte!?!?!?!? Ik zou zoiets nooooit verwachten van Marco!” :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

best heftig dat het dan zo herleidbaar is naar een specifiek persoon…

8 likes

Ik kan uit de omschrijving helemaal niks halen eigenlijk?

5 likes

Maar hoe weet je dat dan zo zeker? Er staat toch vrij weinig over het slachtoffer, behalve dat zij een vrouw van 22 is en dat het sinds haar 15e stelselmatig gebeurde? Hoop niet dat dit aanvallend overkomt, want dat is mijn intentie niet, maar ben gewoon benieuwd hoe je uit deze generieke beschrijving (vrouw van 22 die sinds haar 15e stelselmatig contact met Marco gehad moet hebben) kan weten om wie het gaat.

5 likes

Mag hopen dat het een stagiair was die zijn naam gebruikte

Ja inderdaad, maar je zou het alleen weten als je diegene op social media hebt denk ik.

@ZusjevanJoost @Sundance nee in dit artikel idd niet maar een ander artikel staat wat meer in, waardoor ik het heel zeker wist.

3 likes

hmm, balen voor haar als het voor iedereen die haar volgt heel erg duidelijk is. Lijkt mij op lange termijn iets wat haar best kan beschadigen (denk aan Monica Lewinsky maar dan de polderversie)

2 likes

Via the voice is weer een andere zaak.
Dit komt naar boven door die geruchten, maar gaat om een ander persoon.

1 like

Mijn moeder is het tegenovergestelde hiervan. Die heeft een schijthekel aan Marco Borsato. Zelfs als hij wereldvrede voor elkaar had gekregen, vindt ze hem een eikel

40 likes

Ja wellicht… al moet ik zeggen dat ik wel veel reacties zie met ‘dapper’ ‘wat sterk van jullie’ enzo op een foto van haar en een familielid dus denk niet dat het erg geheim is. Zolang het grote publiek haar naam maar niet weet.

5 likes

Of inmiddels Barfo

6 likes