sorry maar ik ga helemaal stuk om Barco Tornado ik hoop echt dat hij nooit meer bij z’n echte naam genoemd wordt
Het verhaal in de T wordt nu wel behoorlijk gedetailleerd, misselijkmakend wel
Ja heb je gelijk in. Als iemand dat echt zou willen doen…
Hopelijk krijgen ze begeleiding of hulp om (als ze dat willen) wat meer onvindbaar te worden. Want als ik al die reacties op FB lees met ‘Laat Marco met rust!!!’ Heb ik geen goeie hoop dat ze deze persoon’s privacy respecteren.
Het is voorbij met Marco. Dagdag
Het zou in 2014-2019 gebeurd zijn, ten tijden van het intimiteitsvacuum dus
Beter gaat die ergens zitten waar mensen wel vragen durven te stellen, Beau ofzo. Wat een fucking pussy is Linda.
Ah ja heb het artikel gevonden. Ik begrijp dat als je haar kent je het daaruit kunt achterhalen.
Hoe kunnen jullie dat artikel van de (gratis) T lezen? Bij mij staat er ‘alleen voor abonnees’.
On-topic: ik vind al die verhalen bij elkaar wel te toevallig. Het kan toch niet zo zijn dat meerderen dit verzinnen én aangifte doen? Daar is dan toch sowieso wat voorgevallen. Wat een walgelijke vent. Maar misschien trek ik te snel conclusies omdat hij sowieso al in m’n irritatie zit.
-weg-
Life of yvonne heeft screenshots in haar instastories
Mwah dat relatief veel aangiftes vals is ook weer niet waar als je dat afzet tegen het enorme percentage dat geen aangifte durft/ wil doen.
Ik kan me wel voorstellen dat geld een rol speelt bij het niet doen van aangifte; Als iemand je kan ‘maken’ (zoals Borsato kan/kon) kan die persoon je ook breken en kan je fluiten naar je muziekcarriere en bijbehorende inkomsten.
Bekend of onbekend, je hoort gewoon je handen thuis te houden. Of iemand minder of meerjarig is. Nee is nee.
Hee jij was van vroeger toch?
Even gekeken omdat ik dat artikel wilde lezen, maar bah, wat een pest-account heeft zij zeg. Ze zit de hele tijd die Sarah van Soelen af te vallen op een gemene toon. Lekker dan, als dit je ‘werk’ is, kun je trots op zijn. Bizar dat dit bestaat eigenlijk 🥲
HLN heeft er ook een artikel over geschreven met meer info:
Op het AD staat ook meer info.
Ik nam de geruchten wel al serieus, sowieso vind ik dat heel belangrijk in zedenzaken, maar ook omdat John vd Heuvel even terug al iets gezegd had van dat er indd iets groots speelde waar hij indirect nauw bij betrokken was (ofwel, niet van horen zeggen maar echt tegen hem, zo kwam het over), maar ze er op dat moment nog niet mee naar buiten konden komen. Hij werkt natuurlijk bij de Telegraaf, maar is ook ex-politieman. En ondanks het beeld bij die krant ging hij dus niet voor snelle scoops. Nu uit die krantenartikelen blijkt dat de Telegraaf al lange tijd op de hoogte hiervan was, lijkt het me dus zo te zijn gegaan dat hij niets naar buiten wilde/kon brengen totdat het meisje/vrouw aangifte gedaan had of hem toestemming heeft gegeven (maar alleen een verhaal zonder aangifte is niet zo sterk, dus ging ws hand in hand met elkaar).
‘Valse aangiftes zijn er heel weinig’
Is deze uitspraak gebaseerd op feiten of op gevoel?
Ik ken een persoonlijke situatie waarbij iemand een valse aangifte heeft gedaan en dat heeft tot voorkomen bij de rechter geleidt. Diegene heeft uiteindelijk toegegeven dat het gelogen was en gelukkig tijdig voordat er levens verwoest werden.
Ik zou geen uitspraken durven te doen hoe vaak dit voorkomt en ik denk dat niemand dit kan. Dit omdat aanranding etc. vaak niet te bewijzen is. Dus het is puur op iemands woord en ervaring geloven van beide partijen.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor de kinderen en vrouw van Marco… pff een nachtmerrie lijkt me dit! Een strijd tussen je vader/je man geloven die je al je hele leven kent en iemand die je niet kent. Afschuwelijk!
Als het klopt dat er gezamenlijke gesprekken met een psycholoog zijn gevoerd, zou dit wel kunnen bijdragen aan waarheidsvinding.
Voor de toekomst hoop ik dat heel normaal wordt om je als slachtoffer van een ongewenste ervaring je direct uit te spreken/hiervoor uit te komen en er geen schaamte is. Pff zaken waar iemand na zoveel jaar met beschuldigen komt zijn zo lastig
Zie bovengenoemd artikel. Snap niet waarom het steeds maar om die valse aangiftes moet gaan, staat totaal los van dit verhaal en je trekt bij voorbaat dit geval al onnodig in twijfel.