Waar zegt hij dat? Waarom vind je dat flinke uitspraken?
Wat ongemakkelijk dat ze bij RTL Boulevard een compilatie van zijn carriere/leven laten zien
Ik neem aan dat ze bedoelt dat als hij zoiets lijkt te bevestigen het gewoon echt waar is, niet als in âRaar dat hij dat zegtâ maar âWow, het klopt gewoonâ.
Maar ik spreek nu echt voor @Calypso, ik denk ik er in ieder geval zelf wel zo over. Ik twijfel niet eens meer eerlijk gezegd.
RIP zijn carriere montage.
Nee, ik heb het ook.
Ah ja dacht dat je het anders bedoelde. Bedankt voor de uitleg
Ook echt dat nog ff werd benadrukt dat het een notoire vreemdganger is/was, dat zân imago al niet meer smetteloos was Poeh.
@Sazie en @Nysmn Voor het feit dat jullie graag willen dat ze anoniem blijft maken jullie het nu wel heel makkelijk voor iedereen om te vinden om wie het gaat. Lijkt me niet de bedoeling
Die Yvonne blijf ik verachtelijk vinden overigens, hoe ze ook even die post van die Karaty erachteraan plakt met een Hoera wat een wilde dag op kantoor, kijk me eens cashen. Hoop niet dat mensen haar zometeen gaan vieren als een soort heldin omdat ze heeft geholpen Marco neer te halen, want het interesseert haar echt niet hoe t met de slachtoffers gaat, ze wil gewoon die fame. En t lukt r nog ook op deze manier.
Ja meid dat riep ik een jaar geleden al maar dat kan inmiddels toch niet meer? Ze voedt complete media schandalen en haar naam is onderdeel ervan.
Ja dat kunnen we hier wel doen, maar dat is inmiddels wel een beetje de realiteit negeren.
Ik ben het met je eens hoor, ik heb ook een ontzettende hekel aan haar, maar een hoop wat hier besproken wordt in dit topic komt onder andere van haar kanaal.
Kijkt er nu iemand Beau? Wordt dat hele interview door de interviewer nog uitgelegd. Dat er sessies met de psycholoog zijn geweest. Marco zou dingen hebben herkend in het verhaal van de slachtoffer. Wel vervelend dat er iets te negatief gedaan wordt over de slachtoffer dat zij zo lang heeft gewacht⊠maar wordt laterop ook gezegd dat zij het recht heeft om aangifte te doen ondanks dat Marco een BN-er is.
Hierdoor geloof ik in het geval van misbruik altijd het slachtoffer tot het tegendeel bewezen is, ipv andersom. (Voor iemand gaat skreeuwen; ik ben geen rechter, door mijn mening gaat niemand de bak in en ik heb liever dat ik iemand onterecht steun dan dat ik iemand niet geloof die zoiets vreselijks heeft moeten meemaken.)
Gelukkig werd het wel gecorrigeerd met dat de misdaadverslaggever (ik weet even zân naam niet meer, was niet John) dat hij in het verhaal vh slachtoffer geloofd en dat zij er moeitr mee had ik naar voren te komen omdat ze hem zag als âvader figuurâ.
Buiten deze casus om, vind ik het best gek dat er bv zo weinig bekend is wat je kan doen als je te maken hebt met seksueel geweld. Ik kwam echt pas 2 jaar geleden ofzo door een gastcollege achter het bestaan van het centrum seksueel geweld. Dat is toch eigenlijk belachelijk dat dat niet meer openlijk bekend is? Ik dacht altijd dat de eerste stap dan politie is en die drempel is/kan natuurlijk ontzettend groot (zijn). Dit kan natuurlijk nog steeds een flinke stap zijn, maar ik denk dat het veel slachtoffers kan helpen? Waarom is hier niet meer aandacht voor?
Dat âWaarom nu pasâ gelul maakt me echt boosâŠwaarom snappen mensen nog steeds niet dat het aan t slachtoffer is wanneer ze vertellen dat ze zijn misbruikt? Het gaat meestal gepaard met schaamte en taboe, voornamelijk omdat de dader het op die manier probeert te manipuleren. Het is niet voor niets dat de man nu pas door de mand valt! Hij heeft zân slachtoffers de mond gesnoerd omdat hij bang was dat zijn carriere kapot zou gaan.
En daarbij is het ook nog een (geliefde) BNâer, wat nog een extra drempel vormt lijkt me.
Same en ik kwam er ook nog achter dat het een zeer goede vriend is van iemand die ik heel goed ken en diegene is nu toch wel wat in mijn aanzien gedaald đ„Č
Bovendien hoor je zoveel verhalen over botte politieagenten die je onder aangifte proberen uit te praten dat ik ook zou twijfelen om daar heen te gaan.