FF Boulevard #6

Maakt die pit de ketel wijder ja? :laughing:

2 likes

Als het een gaspit is wel ja

1 like

Kookmuts?

2 likes

Okee maar hoe is het met Dré?

5 likes

Als je het over de duvel hebt! Ik wilde net dit interessante bericht droppen waar jullie allemaal op zaten te wachten

9 likes

Geen kerstverloving deze keer?

2 likes

Hahahq goed bericht weer :thumbsup:

1 like

Je moet die reacties onder het artikel eens lezen. Echt lachwekkend vond ik. Dat mensen zo serieus de moeite nemen om erop te reageren echt boos zijn. hahaha

3 likes

Haha omg ik wist niet dat je ook op deze kwaliteitswebsite kan reageren :laughing: die reacties verrijken echt mijn leven :rofl:

4 likes

en dan deze droeftoeter erbij met zijn “dat wordt een voetballertje” :face_vomiting:

7 likes

:nauseated_face: hij en z’n vrouw zijn in ieder geval wel een match made in heaven wat betreft de irritatiefactor. Overigens kan ik volwassen mannen (ofja eigenlijk ook vrouwen) die comic sans gebruiken sowieso al niet serieus nemen.

7 likes

Oh, dat had ik niet zien aankomen. Zou Frank zich meer op tv gaan richten?

2 likes

Wow ik heb echt onder een steen geleefd, maar ik wist dus echt niet dat hij de broer is van Robert Jensen??

5 likes

Ja, het helpt niet dat ze beide onder een andere achternaam bekend staan

5 likes

Haha volgens wikipedia is dat expres, zodat de band met zijn broer minder duidelijk is.

1 like

Nou kan me daar best iets bij voorstellen ja :woozy_face:

9 likes

Love Wiki, nu weet ik dat hun achternaam Kjærby Jensen is. Dat hun vader Deens is en dus Dane=Deen. Mocht het ooit eens in een pubquiz gevraagd worden :laughing:

31 likes

Ik heb de radio al vaak op een andere zender gezet omdat Frank het tijdens het nieuwsblok nooit kan laten kritische uitspraken te doen over het coronabeleid (lockdowns, boosteren), zit ik niet op te wachten. Denk dan telkens: gadver je lijkt toch wel op je broer he. :nauseated_face:

17 likes

Ja daar stoor ik me ook aan. Ook best wel seksistisch. Maar moet toch zeggen dat ik hem een erg goede radiomaker vind. Het klinkt allemaal heel erg ‘uit de losse pols’ en natuurlijk, alsof je met een groepje vrienden naar het werk rijdt.

13 likes

Sinds Frank Dane kwam nooit meer naar de ochtendshow geluisterd. Vind het niet heel verrassend dat hij weg is eigenlijk.

11 likes