FF Boulevard #6

En ook voor het doen van een valse aangifte toch? Of valt dat onder laster (ik heb hier geen verstand van)

Het was te verwachten. Wel ongelofelijk kut dat hij dat doet. Ik bedoel hij wilde zelf dat het onderzocht werd.

Aanklagen voor smaad en laster kun je ook doen, nadat je onschuldig wordt bevonden

7 likes

Ongelooflijk, zo naar voor het slachtoffer. Dit is al moeilijk zat zonder die aangifte

1 like

Het eerste wat in me op komt is echt: wat een lul. Walgelijk

6 likes

Wat kut :disappointed: Maar ik begreep dat er geluidsopnames zijn waarop Marco sorry zegt en het een en ander toegeeft o.i.d? (Pin me er niet op vast) Waarom zou Marco aangifte doen als er duidelijk bewijs is?

1 like

Tja, we kunnen niet in zijn kop kijken

Intimidatie

35 likes

ik ook, weet ook niet waarom maar raakt me echt. benieuwd wat hij over de zaak van marco had gezegd

2 likes

Precies.
Intimidatie van Marco en z’n advocatenteam. Wellicht in de hoop dat het slachtoffer zich terugtrekt.

16 likes

Vind dit zo erg. Blijkbaar kent ie dr al heel lang. Snap niet waarom je dan opeens iemand vals zou beschuldigen. Vond t al een nare man maar nu helemaal, wacht gewoon even alles af.

10 likes

Een aangifte kan je niet meer intrekken dus dat is niet de beste strategie. Hooguit als je andere aangiftes wil voorkomen

2 likes

Ook tegen haar moeder volgens mij.

Klinkt alsof ie niks te verliezen heeft :woman_shrugging:

12 likes

Je hebt helemaal gelijk, ik ben niet juridisch onderlegd. Sorry.

2 likes

Idd heel mooi eerbetoon, jeetje wat een gemis toch!

En wat een avonturen hebben zij beleefd, zeg!

3 likes

Marco Borsatan

39 likes

Helemaal niet erg. Is iets wat veel mensen denken maar in dit geval wel goed om te weten

2 likes

https://www.utopianieuws.nl/index.php/2021/12/19/ali-b-ook-naar-bed-geweest-met-zangeres-maan/

“Nu heeft ze blijkbaar ook weer een andere coach afgewerkt.”

Omg afgewerkt ook echt :joy:

2 likes

Ik vind het echt ziekelijk hoe de media bezig is met haar seksleven. :woozy_face:

42 likes

Alleen van haar en eventueel Marco toch? Ja en nu Ali b maar ik heb verder geen andere dingen gehoord. Ik ga elke keer kapot om die site.