Gatverdamme, wordt maagdelijkheid bij vrouwen nog steeds gebruikt als vorm van storytelling?
Echt vreselijk. En laten we die naakte man niet vergeten waarmee ze geconfronteerd werd op de radio. Echt terreur en zo misplaatst
En toch ook iets met een ingelijst slipje van haar.
Ohja had die Tony die niet als een of andere creep boven zijn bed hangen?
Ja volgens mij wel. Was van de laatste keer dat ze samen waren ofzo.
Even een vraag over Marco/stalko:
Mocht het tot een rechtszaak komen en hij wordt voor schuldig bevonden, zou het feit dat hij nu deze vrouw (en haar moeder) heeft aangeklaagd voor smaad en laster hem nog extra straf opleveren?
Denk dat die wel kunnen aanklagen dan voor intimidatie
Niet als een extra feit, maar dit zijn zeker omstandigheden die een rechter meeweegt en voor een hogere straf kunnen zorgen
Na een stalkrondje zie ik dat zij ook lang stil was op insta en ook niet meer op zijn fotoās heeft gereageerd
O god, dat filmpje jn de stories van Fawry van Marco. Ik kan niet geloven wat ik zie
Wat je? Wat een cliffhanger ik ga meteen kijken
Edit: wat bedoel je precies, dat stukje dat hij achter zoān meisje zit en haar nek vastpakt en zwaait? Wel intiem maar ik zie niet per se iets heel geks.
Omg sorry maar als je dit niet gek vindt. Zelfs mijn vader zou dit never ever bij mij doen. Laat staan een vreemde volwassen man.
Ik vind dat filmpje eerlijk gezegd ook niet zo schokkend hoor?
Een vreemde man, ja
Maar kom op zeg. Je vader kan je toch wel bij je nek pakken? Ok zo klinkt het net alsof hij haar wurgt, maar je snapt wat ik bedoel
Ja wat ik al zei het is best intiem en opvallend, zeker, maar niet de woorden OMG waard en āik kan niet geloven wat ik zieā vind ik ook weer niet van toepassing. En een vader moet dit zeker kunnen doen bij zijn dochter.
Ik vind dat filmpje van Paul de Leeuw veel meer shocking?!
Welke?
Oh dat filmpje, jazeker schokkend. Waarom zet je dat er niet meteen bij eigenlijk? Je gaat er vanuit dat iedereen meteen weet welk filmpje je bedoelt?
(dit komt wellicht wat directer over dan ik het bedoel, het is bedoeld als een gewone vraag).
Ik wist niet of je zoiets zomaar mocht delen (zal wel stomme gedachte zijn but okay)