Ja walgelijk, ik denk daar elke keer aan als iemand hem noemt of als ik hem zie op tv
Ik vind het er ook heel creepy uitzien hoor, snap niet dat sommigen dit hier normaal lijken te vinden van een vreemde man bij een meisje, blijf met je poten van me af vent.
Marco had ik het over, en door de āzelfs mijn vaderā comment had ik niet door dat hij zelf de vader was Ja dan is het een compleet ander verhaal lijkt mij.
Het is (na nog ff checken) niet zijn dochter hoor volgens mij, gewoon een meid die meedoet en daar zit. Dus ja, dan vind ik het fucking creepy.
Ik vind het gewoon heel raar van fawry om nu filmpjes te gaan delen en er dan bij te zeggen āimo niks geksā oid. Wat probeer je nu precies te zeggen of voor beeld te vormen? Sowieso valt het me erg van hem tegen dat hij steeds zegt; āJa we kennen maar ƩƩn kant van het verhaal he en dat betekent niet dat ik niet achter het slachtoffer sta maar ik wil wel benadrukken dat we maar ƩƩn kant kennen.ā Dan sta je dus niet achter het slachtoffer, lulhannes.
Overigens vind ik het niet ok van een jurylid in een talentenprogramma om ƩƩn van de deelnemers zo vast te pakken. Je zit dan in een zekere machtspositie. Niet dat iedereen die dit doet meteen een misbruiker is, maar je moet wel rekening houden met je positie vind ik en het gaat in mijn ogen wel een grens over. Ik zou het bijv. ook niet ok vinden als leraren dit doen. *Niet per se omdat het iets seksueels zou zijn want dat hoeft natuurlijk niet (zoals sommigen zeiden: je vader kan je ook zo vastpakken) maar wel omdat je iemand aanraakt en diegene vanwege de verhoudingen misschien geen nee durft te zeggen.
Dit vind ik allemaal goed verwoord en daar ben ik het dan ook mee eens.
Dat je zo roekeloos inhalig bent om dit te vragen.
Leuk voor je, maar dat verandert niets aan het feit dat je een minderjarige probeerde te versieren
Deze uitgekiende slachtofferrol ookā¦
Natuurlijk is daarmee niet ineens al het leed ongedaan gemaakt, maar mensen kunnen ook problemen hebben, evt onder invloed van die problemen fouten maken en daarvan willen leren/zichzelf laten behandelen. Vind āja maar dat veranderd niets aanā¦ā zoān dooddoener. Je hoeft mensen niet te blijven afrekenen op gemaakte fouten.
Daarmee wil.ik overigens absoluut niet zeggen dat er geen gerechtigheid moet komen voor slachtoffers, dat staat altijd bovenaan en ook als je āonder invloed vanā fouten maakt moet er vergelding komen. Maar daar is in dit geval een schikking getroffen begreep ik.
Ik vind seks met een minderjarige niet een āfoutjeā hoor.
Zeg ik dan dat het een āfoutjeā is?
Ik gebruik hier de term fouten wat je kunt lezen als strafbare feiten. Geen āfoutjeā wat voor mij gelijk staat als een āoopsieā
Jij zegt dat we mensen niet hoeven te blijven afrekenen op gemaakte fouten, en ik vind dat geen fout, en ik vind dat je iemand daar wel op mag blijven afrekenen.
En niet zomaar iemand maarrrr: de look-a-like van Sarahš¤©
Ik zat even terug te lezen en jongens. We moeten niet vergeten dat Barco tornado slachtoffer is van zn eigen daden he! Hij kon er ook helemaal niks aan doen dat hij vreemdging.
#freeBarco.
Nee grapje #sluithemop!
Dit is echt een sidenote: ik las slui the mop ipv sluit hem op
Wtfā¦
Hij leest hier vast mee