Buzz is toch echt een bullebak
Gewoon 2 topfitte mensen in wat oncharmante poses, wat een dom gedoe om dit er zo als before and after op te zetten
En ik vind het ook niet mooier. Zo’n hekel aan die rare trend dat je opeens compleet afgetraind zou moeten zijn. En die before en after foto’s vliegen je om de oren op insta, slechte zaak.
Naja je ziet wel dat ze echt meer afgetraind zijn. Maar ik vermoed dat ze op de before ook al superfit waren, want anders heb je niet in 2 maanden opeens zulke spieren haha
Maar ja ik denk altijd met dit soort dingen: you do you. Je moet sporten/fitness/eten echt als prioriteit hebben om dit te bereiken en dus veel andere dingen laten. Dat sommige mensen daar gelukkig van worden betekent niet dat we het allemaal moeten willen
Ze heeft in juni nog een soortgelijke foto gepost van zichzelf dus het zal vooral een kwestie van droogtrainen zijn geweest. Fit waren ze al
Ik vind vooral bij de before foto van de dame storend dat ze haar bikini broekje te strak geknoopt heeft. Als ze die gewoon iets losser zou doen, geeft het al een heel ander beeld.
Ja Sophia is danseres. Dus dan heb je wel een bepaalde basis + weet je ook wel beter wat nodig is om bepaalde resultaten te behalen
Ik moet meteen aan een insta account denken wat ik volg waarbij ze laat zien hoe de pose enzo al zoveel verschil maakt en dat heeft mijn ogen echt geopend.
Vind dat account juist ook maar dom, ik zie een super slank en afgetraind mens in bewust onvoordelige poses, how is that helping.
Ik vind het helpen dat zij laat zien dat al die afgetrainde lijven niet perse zo afgetraind zijn, dat al die perfect ronde billen niet perse perfect rond zijn, dat al die strakke huidjes ook gewoon cellulitis hebben, maar gunstig licht gebruiken. En ja zij zelf is ook slank, maar dat maakt mij dus weer niet uit. Ik vind het fijn om te zien hoeveel er eigenlijk nep is op social media.
Fijn dat het mensen kan helpen (haha klinkt cynisch, maar ik meen het).
Ik vind dit soort dingen gewoon altijd zo… logisch. Natúúrlijk hebben die billen ook putjes (of steenpuisten), en bijna iedereen heeft wel ergens striae. Je zet zelf toch ook geen onfortuinlijke foto’s van jezelf online? Een selfie waar een dikke puist op je neus zit? Dus toch logisch dat dit soort instamodellen ook de beste foto’s van zichzelf online zetten?
En dan is het vaak ook nog eens hun werk, dus dan vind ik het nog logischer dat ze er alles aan doen om er ‘perfect’ uit te zien. Betekent niet dat het echt is.
Sowieso met een andere outfit aan is het niet wetenschappelijk.
Dat kan, dat jij het logisch vindt. Ik denk alleen dat dit voor veel mensen niet zo is, kijkend al naar de reacties op de foto die hier net gedeeld wordt. Door dat account wat ik net deelde zie ik dat deze vrouw een mooi lichaam heeft maar vallen mijn ook meteen de trucjes en poses op waardoor ze er ‘‘beter’’ uit ziet.
Ik volg deze personal trainer op insta, en zij laat ook gewoon lekker zien als ze een dag geen zin heeft en lekker the office binged in bed met een zak chips. Werkt voor mij beter dan van die Rolf en Sophia types: Login • Instagram
Ja beetje alsof je je eigen lichaam nog nooit in de spiegel hebt bekeken? Of vrienden en vriendinnen nooit ziet zitten of bewegen bedoel het is letterlijk hoe lichamen werken en eruit zien inderdaad haha
Maar sommige mensen beseffen echt niet dat anderen óók haar op plekken hebben, een kalknagel of lovehandels.
Alle foto’s tegenwoordig gaan alleen maar om zo mooi mogelijk jezelf en de omgeving vastleggen ipv een moment of herinnering
Waar wonen haar 3 kinderen nu eigenlijk?
Totaal onnodig dit en net zo goed body shaming.
Dit zou toch echt wel heel erg heftig zijn. Ik gun iedereen kinderen, maar dit lijkt me zo onverstandig !