Wel goed dat ze daar zo voor uitkomt. Dat iemand die op het ook het perfecte jaloersmakende leventje leidt toch ook haar struggles heeft.
Was ze ook niet met Kerst nog samen met hem in Antwerpen. Sowieso zijn de redenaties van die juicekanalen altijd vrij bijzonder.
Ik denk eerlijk gezegd dat als ze haar dochter niet had, dat ze niet met Robert zou zijn.
Anderzijds gaf ze altijd al aan dat ze op typische Nederlandse jongens viel. Robert past iig wel in het beeld van de ideale man die ze vroeger schetste
Ik denk dat het âprobleemâ inderdaad niet haar relatie is. Monica kwam altijd over als iemand die genoot van een âspannendâ leven. Niet te ver vooruit plannen, dingen last minute beslissen, intense relaties.
Toen kreeg ze een dochter en dan moet je die spontaniteit toch wat terugschroeven en stabiliteit inlassen. Voor mijn gevoel heeft ze dat een tijdje heerlijk gevonden, lekker een ritme na aardig wat dolle jaren. Robbert past ook perfect in dat plaatje: wil niet in de belangstelling staan, lijkt niet om de haverklap vreemd te gaan, stabiele baan, betrouwbaar vaderfiguur voor ZL.
Alleen nu lijkt de verveling en honger naar dat âspannendeâ wat op te spelen. Hoe ze ook aangeeft de kriebels te krijgen van trouwen bijvoorbeeld (alles wat stabiel is)
Lijkt me ook heel lastig, ingewikkeld voor haarzelf - en vermoeiend - om constant op zoek te âmoetenâ zijn naar een rush. Haar leven is natuurlijk heel veel aaneenschakelingen van hoogtepunten, vliegen van hop naar her dan weer naar feestjes e.d., dat iets al snel als saai aanvoelt denk ik.
Ja klopt, 27 of iets? Weet ik niet precies. Is ook een andere levensfase maar ze heeft ook een kind en denk dat het influencersâs leven gewoon erg gericht is op die âârushââ telkens ervaren.
Ik zou persoonlijk absoluut niet verbaasd zijn moesten Monica en Robbert uit elkaar gaan, vond ze heel snel gaan met het huis kopen, Zara-Lizzy die hem al papa noemt etc. Heel jammer moest het waar zijn zeker voor Zara-LizzyâŠ
Hij komt heel burgerlijk en stabiel over, heel anders als haar exen.
nou, iemand saaier dan Lars is denk ik echt moeilijk te vinden
Lijkt me op zich een gezonde flex om andere types dan je exen te gaan daten, die zijn niet voor niks je ex natuurlijk.
Ik denk het ook niet
Ze is toch ook nog best vaak in haar Stories met hem? Maar dan zie je eerder een hand ofzo dan vol op de foto. Laatst nog bij zijn zusje gaan eten (waarom weet ik dit)
Ze benoemt wel in haar vlog dat dertigers dilemma en dat het zijn weerslag heeft op haar relatie, wat ook logisch is
Altijd dat geneuzel over het huis van Monica en dat ze dat zo snel met hem heeft gekocht, vind ik zo niet relevant.
Het is voor hen totaal geen risico om een huis te kopen, ze hebben het zĂł doorverkocht mocht dit nodig zijn. En ze kunnen ook gemakkelijk iets anders huren naast dit huis. Als je veel geld hebt is een huis echt niet zoân grote beslissing als koppel denk ik.
Misschien niet qua eventueel financieel verlies maar wel misschien het emotionele aspect waardoor het net zo goed een drempel kan zijn. En ook voor rijke mensen is het lastig om nieuwe woonruimte te vinden in Amsterdam
Nee daarvoor ook met oude Robbert
Ok, maar wel een stuk minder
Vind nog verder niks op internet, van de Engelse wiki is t ook weer af
Zie het ook wel op de Engelse tabloids en de Amerikaanse maar laten we hopen dat het nep is dan
Ooh ze was afgelopen week in het nieuws, toen was ik zĂł blij dat ze nog leeft! Please donât be trueâŠ