Er is nog een derde kind! Bron: onze vriendin Yv xoxo
Eind juni zat ik toevallig bij zijn gender reveal in Waldorf in Amsterdam, dus toen had ik al een primeur. Denk dat ik er bij deze niet bij ben.
Je kan het gewoon op haar Instastory zien?
Oh? Die juice break is nu al over?
Ja mediacourant had dat ervan gemaakt ze ging gewoon een dagje (gespond) verhuizen
Ik zat al een tijd goed te kijken, maar zij heeft een hond in haar armen toch? Ik wil die baby niet beledigen
Jeeezus een 3e kind aankondiging in 2 maanden? Dat is next level
Die Yvonne is natuurlijk scum en geen idee of dit waar is, maar moest wel lachen om ‘nog 1 en je hebt kwartet’
Wow maar ook… als het vreemdgaan was bij die twee buiten Anouk om. Dan wel heel toevallig dat je 2x een slippertje maakt en die vrouwen meteen zwanger zijn. Grote kans dat hij dan veel vaker vreemd is gegaan denk ik dan
Haha hij belt nu in bij RTL boulevard en zegt (oa): “ik heb geen relatie met Loes, en geen relatie met Anouk”. Mystery solved!
En onveilig. Ik dacht dat dat niet meer hip was tegenwoordig
Hij had al z’n optredens gecanceld toch? Tijd zat dan
Jezus, 3 kinderen in een tijdsbestek van nog geen half jaar. Nick Cannon van de lage landen hoor.
Denk dat Douwe misschien eens een extra lesje biologie moet pakken, anders heeft hij binnen 1,5 jaar een elftal bij elkaar.
Hoop voor hem dat hij snel weer kan optreden, want alimentatie over 3 kinderen is ook geen kattenpis…
Misschien is dat wat Yvonne zegt ook wel helemaal niet waar.
DB echt oneindig vaak tegengekomen op Bumble Ik ben nu zelf bezet maar 4 a 5 maanden geleden nog tegengekomen en de jaren daarvoor ook vaak. Mijn conclusie was eerder open relatie dan vreemdgaan want het kan haast niet dat zij hier niet vanaf wist. Of uit elkaar dan inderdaad.
Wel bijzonder voor twee halfzusjes/broertje dat ze straks bijna even oud zijn. Vind het voor die kindjes wel sneu omdat waarschijnlijk alles en iedereen er wat van vindt maar goed, ieder zijn ding toch? Kan toch gewoon dat hij open relaties had en de vrouwen wel van elkaars bestaan afwisten. Alleen beetje onhandig dat twee (of misschien dus drie) van die vrouwen tegelijk zwanger zijn ghehe.
Dit lees ik wel vaker. Ook van (wanhopige) ondernemers die hun rant op facebook posten. Wat ik zeker begrijp, begrijp me niet verkeerd!
Maar zo werkt het helaas niet. Personeel valt bij bosjes uit, zijn oververmoeid, kúnnen niet nog langer extra diensten werken etc. Dit duurt nu al 2 jaar. Dat houd je niet zo lang vol. En helaas is overal personeelstekort (althans in mijn sector). Dat los niet niet “zomaar” even op. Dus helaas die oplossing is niet zo simpel als het lijkt. Kon dat maar… Dan was het op alle fronten een stuk beter in de zorg
Denk niet dat die baby’s daar iets van merken hoor. En Douwe is echt niet relevant genoeg om over 10 jaar nog onderwerp van gesprek te zijn op het schoolplein.