Ja, I know
Oh wauw. Douwe Bob heeft het bevestigd. Hij heeft 2 dochters en een zoon op komst
Kan iemand Douwe Bob het bestaan van condooms uitleggen
damn haha
Ik dacht eerst dat het nep was, maar het is z’n echte facebook account. Lol, wel heftig 3 kids in nog geen jaar tijd
Waarom is dit geen pushbericht bij de NOS? Er zijn pushberichten om minder gestuurd.
Mijn hemel…
Doe maar even een knoopje, Douwe.
Als ze me nodig heeft
Wel leuk. Kunnen ze over een jaar of 16 samen een band beginnen.
Een kleine 5 maanden zelfs.
Nummer 1 is vijf weken geleden geboren, nummer 2 drie weken geleden. Nummer 3 komt over 3 maanden
Hoop dat de volgende vriendinnen voorzorgsmaatregelen nemen, want op deze manier verspreid Douwe niet alleen baby’s, maar ook SOA’s.
Ha shit man, die heeft wel echt lekker liggen Douwe.
Douwe bob is het levende voorbeeld dat mannen eigenlijk aan de anticonceptie moeten gaan en niet vrouwen
Dit is de woordgrap waarvan ik me afvroeg waarom die niet al eerder gemaakt was
Ik zou hem er niet mee vertrouwen als hij zou zeggen dat hij keurig z’n pilletjes slikt als hij een condoom al niet draagt.
Ik zou het moeilijk vinden zoiets belangrijks uit handen te geven aan mijn partner
Alle gekheid op een stokje, het lijkt er wel op dat hij z’n verantwoordelijkheid neemt. 3 baby’s in 5 maanden tijd is geen grap en uiteindelijk kunnen alleen de kinderen de dupe worden van dit gedoe.
Hoop maar dat het nu wel stopt, want 3 co-ouderschappen lijkt me echt vreselijk moeilijk.
Van twee of drie verschillende vrouwen?
Drie. De derde moeder schijnt onbekend te zijn, maar dat zijn Loes en Anouk niet
Drie.
Twee is niet mogelijk hé, als de ene nog zwanger is en de vorige twee afgelopen maand bevallen zijn.