FF Boulevard #6

Met dit tempo wordt over 5 uur en 46 minuten bekend dat er een vierde kind op komst is

90 likes

Dat moeten we nog maar afwachten. Deze man lult zoveel in de ruimte en is zo compleet met zichzelf bezig. Succes met je 3 kinderen op 3 plekken terwijl je vooral jezelf belangrijk vind.

24 likes

Hopen dat nu the calm after storm komt

16 likes

Z’n verantwoordelijk nemen (wat dat ook moge betekenen) is wel het minste wat hij kan doen, hij is de vader van die kinderen

9 likes

Ja echt hè. Waarom krijgen mannen voor het minimale al waardering.

15 likes

Ook apart dat je afspreekt om je op de achtergrond te houden. Why?? Een vader die betrokken is in het leven van twee van z’n kinderen maar eentje op de achtergrond houdt. Hoe zal dat meisje zich wel niet voelen.

21 likes

Echt he. Verantwoordelijkheid nemen is niet 3 verschillende vrouwen in 3 maanden tijd zwanger maken. Dit is gewoon damage control.

25 likes

Misschien heeft de moeder geen zin in gezeik met hem

6 likes

Lijkt me dat de moeder dat wilde.

Dat zou kunnen. Maar maakt het er niet beter op😕

2 likes

Ho ho ho. Ik zeg nergens dat hij z’n verantwoordelijkheid neemt en een geweldige vader is. Ik zeg dat het LIJKT dat hij verantwoordelijkheid neemt.
Zie ook echt helemaal nergens terug dat hij hier om geprezen wordt hoor? Waar en door wie wordt hij geprezen dan?

Maar waarom vind jij dan dat het erop lijkt? Omdat hij een paar lege woorden op social zet?
Ik vind dat het erop lijkt dat hij zijn verantwoordelijk al niet nam toen hij bezig was met z’n pik.

6 likes

Hahaha die spermacel, scherp gevonden die foto

7 likes

Ik weet toevallig ook ervaring dat het een oetlul eerste klas is. Gun het de kinderen en de vrouwen niet, maar hoop dat hij zich scheel betaalt aan alimentatie en binnen 5 jaar failliet is.

12 likes

For the record: situatie is nu wel duidelijk en alles behalve prima :thumbsup:

2 likes

Nouja daar hebben die kinderen natuurlijk nog minder aan. Ik hoop eigenlijk vooral dat ze dit allemaal lekker ver buiten het zicht van roddeljournalisten en juicekanalen gaan uitzoeken. En dat alle betrokken volwassenen het belang van de kinderen voorop plaatsen. Lijkt me heel onwenselijk als dit ook nog breed uitgemolken gaat worden.

8 likes

Maar wat is de rol van de vrouwen hierin?

Het is echt absurd dat deze man in zo’n korte tijd drie vrouwen heeft bezwangerd, maar ook geen van hen heeft klaarblijkelijk gezegd “joe doe even een condoom om???”

6 likes

Die vrouwen zijn zelf toch ook niet achterlijk? Die zijn toch niet perongeluk op z’n piemel gevallen?
En ja, ik ga uit van z’n woorden. Ik kan namelijk niet beoordelen of die woorden zo leeg zijn.

5 likes

Volgens rtl heeft Douwe erkent dat hij een tweede dochter heeft gehad in december.

1 like

Nee sorry, je gaat er nu vanuit dat de vrouwen met wie hij het doet ok zijn dat hij overal zijn zaad deelt maar het is de keus van de vrouw zelf om zwanger te worden. Het is zijn verantwoordelijkheid dat hij het bij meerdere doet.Tenzij hij van te voren zegt: Ik ga je bezwangeren en ik doe dat ook bij meerdere en ze daarmee akkoord gaan.
Het gaat over Douwe, en niet zijn vrouwe.
(Oy…sorry).

10 likes