FF Boulevard #6

En ook zeker geneukt…

(Sorry voor deze studentengrap)

1 like

Soundos komt met een inhaker

29 likes

Maakt ze een grap of is dit echt?

1 like

Nep, zie ik nu, op een set van een film of serie ofzo.

4 likes

En die kinderen straks de rest van hun leven moeten uitleggen hoe t komt dat zij zo dicht bij elkaar liggen qua leeftijd

5 likes

Denk niet dat ze dat nog moeten uitleggen, heel NL weet het nu al

1 like

Drie keer raden wie ik net op bumble tegen kom :sob::joy:

96 likes

Haha alsof hun generatie over 30 jaar weet wie Douwe Bob is :joy: he wishes.

7 likes

Dus jij stelt je kandidaat om mama nr 4 te worden

19 likes

Uiteraard is het een nogal bijzondere situatie, maar ik geloof niet dat we ons de illusie moeten maken dat die kinderen ‘iedereen moeten uitleggen hoe het komt dat ze zo kort na elkaar geboren zijn’. Ik vind dit echt van dat typische small town talk. Als die kindjes niet samen opgroeien en samen spelen zal het niemand opvallen en zal ook niemand er naar vragen.

Als de vrouwen gerekend hadden op traditioneel gezinnetje is het voor hun behoorlijk pijnlijk, maar ze hebben voldoende tijd om dat toekomstbeeld bij te stellen. Zolang die kinderen liefdevol opgroeien - en volgens mij is er geen reden om van het tegenovergestelde uit te gaan - lijden ze hier niet méér onder dan kinderen van gescheiden ouders.

45 likes

Hell no

2 likes

Three girls one Bob

102 likes

Was je erbij?

5 likes

Ennnn meneer had ook een vriend tussendoor. Zelf weten.
Fawry heeft aan Loes en aan Anouk gevraagd wat ze er van vinden. Ben wel heel benieuwd mer welk politiek correct antwoord ze komen

Hij heeft zelf gezegd dat hij en Anouk 3 jaar geprobeerd hebben, dus dat lijkt geen ONS.

10 likes

De R van Douwe Bob staat inmiddels op 3 dus hij heeft een punt

8 likes

Douwe heeft dus nu blijkbaar twee dochters met nog een kind onderweg.

Hier gaat het in FF Boulevard uitgebreid over.

Omg!! Ik zit in het totaal verkeerde topic

Vond het al raar dat niemand het er over had :joy:

4 likes

Haha je hebt nog even wat te lezen dan

1 like