FF Boulevard #6

Myyyy god, echt zum kotzen :face_vomiting: begin er eens mee een condoom te dragen. Echt wat een lamlul deze kerel. Hij klinkt totaal niet als iemand die spijt heeft van wat dan ook, maar als iemand die alleen maar aan zichzelf (lees: z’n lul) denkt

10 likes

Huh maar het ging in juni uit met zijn vriendin en het kind met Loes is in december geboren? Dat is een korte zwangerschap Of was het dan al eerder uit en later bekend gemaakt?

6 likes

Ja en ook alsof dat gewoon niet gaat veranderen omdat hij ĂŒberhaupt geen zin heeft om daar moeite voor te doen.

5 likes

Of they we’re tussendoor ook on a break!!

Tis iig knap ingewikkeld allemaal, wat een zooi.

Zou hij nu dan ook 15 weken vaderschapsverlof krijgen? :thinking:

46 likes

In Douwe’s defence, ze houden in welke hoedanigheid ook van elkaar

5 likes

Ah oke, dan is het allemaal goed!

5 likes

Haha ja ik twijfelde of ik 2e of 3e moest zeggen. Want het is de derde baby waar het publiek vanaf weet maar technisch gezien is het natuurlijk de tweede aangezien de derde nog geboren moet worden.

2 likes

Mensen die Douwe zijn tegengekomen op een datingapp krijgen later een oproep

117 likes

Eens, is ook verre van constructief hoor. Daarom, gun het de vrouwen en kinderen niet.
Hoop dat ze inderdaad buiten de spotlights (mogen) opgroeien.

3 likes

Maar dit klopt toch ook niet? In juni uit elkaar en de baby is in december geboren. Dat is geen 9 maanden?

3 likes

Dat is een van de andere babies :stuck_out_tongue:

Edit: onee klopt trouwens inderdaad niet, maar ja die relatie was stoplicht dus geen idee

3 likes

Love al deze flauwe grappen

59 likes

Nee in juni uit, nu bekend gemaakt dat ze ongeveer 5 maanden zwanger is. Die baby die laatst geboren is, is van een andere vrouw

Ja maar als hij zegt niet vreemdgegaan te zijn en in juni nog een relatie had, hoe kan dat kind van die andere vrouw dan al geboren zijn?

6 likes

Tja knipperlichtrelatie, hoe dat zit weten alleen zij

Óf hij is in de war met baby 4

6 likes

Ik heb geen idee hoe het gegaan is, dus of er ‘‘ongelukjes’’ bij zitten of niet. Ik was er, als een van de weinige, niet bij. Het enige punt dat ik heb, dat ik het heel makkelijk vind om alleen Douwe hier de schuld van te geven. Waar er 2 neuken, hebben er 2 schuld, dat is het enige wat ik hier wil zeggen. Of het nou ongelukjes zijn of niet.

17 likes

Het gaat er toch niet om dat twee schuld hebben? Dat is toch logisch. Dat heeft er niets mee te maken. Het gaat erom dat als je een kind met iemand verwacht, je er niet van uit gaat dat hij ook nog met twee andere vrouwen een kind verwacht.

7 likes

Ik vind ergens ook wel dat je deze vrouwen mogelijk naïever afschildert dan ze zijn. Als er met je wordt gescharreld, ga je er toch niet automatisch van uit dat je de enige bent? Ik denk dat een aantal daarom terugvallen op ‘waar er twee seksen’, omdat die vrouwen ook hadden kunnen weten een condoom te gebruiken. En misschien wilden ze dat wel niet, was dit voor zowel Douwe als die vrouwen een acceptabele manier om kinderen te krijgen.

Ik vind het zo typisch dat sommigen hier over deze kwestie praten alsof ze erbij waren. :joy: Of
 zijn de geruchten waar en raak je echt zwanger bij het zien van zijn hoofd?

7 likes