Nee in juni uit, nu bekend gemaakt dat ze ongeveer 5 maanden zwanger is. Die baby die laatst geboren is, is van een andere vrouw
Ja maar als hij zegt niet vreemdgegaan te zijn en in juni nog een relatie had, hoe kan dat kind van die andere vrouw dan al geboren zijn?
Tja knipperlichtrelatie, hoe dat zit weten alleen zij
Ăf hij is in de war met baby 4
Ik heb geen idee hoe het gegaan is, dus of er ââongelukjesââ bij zitten of niet. Ik was er, als een van de weinige, niet bij. Het enige punt dat ik heb, dat ik het heel makkelijk vind om alleen Douwe hier de schuld van te geven. Waar er 2 neuken, hebben er 2 schuld, dat is het enige wat ik hier wil zeggen. Of het nou ongelukjes zijn of niet.
Het gaat er toch niet om dat twee schuld hebben? Dat is toch logisch. Dat heeft er niets mee te maken. Het gaat erom dat als je een kind met iemand verwacht, je er niet van uit gaat dat hij ook nog met twee andere vrouwen een kind verwacht.
Ik vind ergens ook wel dat je deze vrouwen mogelijk naĂŻever afschildert dan ze zijn. Als er met je wordt gescharreld, ga je er toch niet automatisch van uit dat je de enige bent? Ik denk dat een aantal daarom terugvallen op âwaar er twee seksenâ, omdat die vrouwen ook hadden kunnen weten een condoom te gebruiken. En misschien wilden ze dat wel niet, was dit voor zowel Douwe als die vrouwen een acceptabele manier om kinderen te krijgen.
Ik vind het zo typisch dat sommigen hier over deze kwestie praten alsof ze erbij waren. Of⊠zijn de geruchten waar en raak je echt zwanger bij het zien van zijn hoofd?
Ik heb geen idee. Boeit me verder ook niet maar ik vind het gewoon meer zijn schuld dan die van die vrouwen. Al vind ik Loes en die andere wel sukkels omdat ze zwanger zijn geworden van die pipo.
Bij de eerste twee die al bevallen zijn kan ik mij eigenlijk wel voorstellen dat zij het van elkaar niet wisten en misschien de vader zelf ook niet. Daar zit maar iets van 3 weken tussen? Maar blijkbaar was het voor beide vrouwen gewenst om een kindje te krijgen met of zonder een vaste relatie. Anders heb je in NL namelijk een keuze tot afbreken van het zwangerschap.
De BNâer stelt zeker te weten wat het geslacht van zijn kind wordt, omdat hij hierover kennis heeft ingewonnen bij de Masai, een Afrikaanse stam. âDie hebben mij verteld over een techniek waarmee ze zĂ©lf bepalen of ze een jongetje of meisje krijgen. Later kwam ik een kippenfokker tegen die zei dat ook zij technieken gebruiken om een hen of een haan te krijgen. Dus dat is geregeld.â
We weten toch niet of het gewenst was? Sommigen zijn tegen abortus of hebben andere redenen om dat niet te doen, dus dat ze dat niet gedaan hebben wil ook niet per sé zeggen dat ze een kindje wilden van hem.
Hmm nee dat klopt daar heb je helemaal gelijk in! Maar dan ben je toch wel gezamenlijk verantwoordelijk voor goede anti-conceptie. Dat is niet helemaal gelukt dan.
Ja, klopt. Daar ben je zeker gezamenlijk verantwoordelijk voor!
Maar hoezo gaat het hier om een schuld vraag? Wat doet dat ertoe
Stel je voor dat DB je zoon is. Dan ben je toch aan het twijfelen of je een lesje over seks vergeten bent; veilig vrijen.
En âineensâ opa en oma van 3 kleinkinderen.
Die je waarschijnlijk niet/nauwelijks te zien krijgtâŠ
Vraag me echt af waar jij (en ook veel anderen hier) dit op baseert? Vind het zoân vreemde speculatie
Wie zegt dat er alle keren geen condoom gebruikt is? Een condoom kan ook scheuren, afglijden etc. Of andere vorm van anticonceptie zoals de pil, maar blijkt dat daar iets mis mee gegaan is.
Ik zeg niet dat hij 3 keer net even pech heeft gehad hoor. Maar je weet toch niet of dat het roekeloosheid vanuit hem is geweest?