FF Boulevard #6

Nee net ervoor toch dat is wat hij op rtl boulevard zei.

2 likes

Ok dat wist ik niet maar dan nog

2 likes

Dat heb ik tijdens de uitzending op tv gehoord.
Hij belde met rtl boulevard en daar legde hij het uit. Dat het uit was met zijn ex Anouk en toen scharrelde hij met Loes. Zij bleek later zwanger en kwam er best laat achter. Dit was wel best pijnlijk voor Anouk omdat zij dus al wat jaren aan het proberen waren. Anouk en hij besloten toen dat ze het toch nog wel wilden proberen voor een kindje, en toen had Douwe zoiets van Hmm het lukt al een tijdje niet, misschien maar eens kunstmatige inseminatie proberen. En toen was het wel raak.

Oh, ja ik begreep het indd denk ik verkeerd dan want hij zei indd “Net op de valreep”. Maar ik begreep het eerst als Bij de laatste poging ofzo. Maar misschien indd net voordat ze iui ingingen dan. iig, niet echt een ongelukje toch, wel echt bewust voor gegaan met haar.
@Calypso

4 likes

Ja met Anouk begreep ik ook echt bewust zwanger. Wel erg pijnlijk allemaal.

1 like

Lol Eloise post doodleuk dat ze een ‘quarantainewandeling’ aan het maken is, mooie contradictio in terminis :thumbsup:

2 likes

Maar dat mag toch gewoon zolang je niet op drukke plekken komt en genoeg afstand houdt?

Strikt genomen volgens de regels niet.

4 likes

Als die wandeling buiten haar eigen huis of tuin is niet nee.

Dit zijn de leefregels voor de periode dat u in quarantaine gaat. In quarantaine gaan betekent dat u thuis blijft en geen bezoek ontvangt. U heeft geen contact met degene die corona heeft.

• U mag niet naar buiten, naar school, de winkel of naar het werk

Afhankelijk van wanneer zij haar huisgenoot heeft gezien of dat deze huisgenoot wel of niet in isolatie gaat. Stel huisgenoot gaat niet in isolatie, moet ook Eloise binnen blijven tot ze negatief getest is. En anders is het dus helemaal afhankelijk van wanneer zij haar huisgenoot voor het laatst gezien heeft en wel of geen test voor haar.

1 like

Dan zou ze dus niet in quarantaine zitten. Wel quarantaine (zegt ze zelf) = dus thuisblijven.

6 likes

En dan was ik laatst in onze discussie de persoon met misogyn. Well well well
 jij oordeelt dus wel een persoon op basis van
? En ik had een vraagstelling. Joe

2 likes

Echt totaal irrelevant, maar in mijn hoofd zijn zij allebei al voorbij de 50. Ze zijn nog piepjong! Maakt het nieuws des te schokkender. Zoiets kan je dus echt elke dag overkomen, doodeng als je erbij stilstaat.

15 likes

Dr staat :We hebben ooit een eeuw geleden een discussie gehad en daar zit ik nog steeds mee. Nu kan ik je eindelijk terug pakken.

24 likes

Ja precies dit idd. Is goed.

1 like

Ik snap dat derde kind van douwe bob niet helemaal. Die Loes heeft in december ene kind gekregen en die anouk is zwanger. Wie is baby 3 dan?

2 likes

Ik vind wat @kali hier zegt eigenlijk totaal niet vergelijkbaar met wat jij zei in het sekstopic (daar gaat het over toch)?

2 likes

Een andere baby van een andere, onbekende vrouw die ook in december is geboren

1 like

Ohhhh thanks

2 likes

Dit inderdaad. Het kind zal zich ongetwijfeld op een bepaald moment gaan afvragen wie haar vader is.
Lekker dan dat je moet horen dat hij “zich op de achtergrond houdt” aka je niet eens wil kennen.
Aangeboren zelfvertrouwen meteen -10

Je was er zelf bij toen jullie seks hadden dus neem gewoon je verantwoordelijkheid, ook als het even “niet uitkomt” omdat je al 1/2/
 andere kinderen rond hebt lopen

4 likes