Hahah waarom voelen mensen de behoefte om het op te nemen voor Douwe Bob
Ja het condoom is in een paar maanden tijd vast drie keer per ongeluk gescheurd
Hahah waarom voelen mensen de behoefte om het op te nemen voor Douwe Bob
Ja het condoom is in een paar maanden tijd vast drie keer per ongeluk gescheurd
Volgens mij heb ik het niet helemaal goed verwoord als ik de reacties lees maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik het vreemd vind om hierover te speculeren
Heeft niets te maken met opnemen voor die man of wat dan ook. We waren er zelf toch niet bij of. Misschien hebben ze wel in samenspraak besloten het zo te doen?
Ik ken die man overigens ook niet en was ook niet op de hoogte van zijn imago maar ik kruip wel snel weer terug onder mijn steen
Haha, DB is niet echt opgegroeid in een doorsnee gezin.
Zijn vader was kunstenaar, die oa platenhoezen en kostuums voor the Beatles ontwierp.
Een leven vol sex, drugs en rock ân roll en uiteindelijk overleden aan Korsakov.
Dus in die zin verbaast het me niet echt dat hem dit is âoverkomenâ, als je weet hoe hijzelf is opgegroeid.
Idd, en toevallig zijn al die vrouwen zĂł vruchtbaar dat t bij allemaal in 1x raak was.
Nee duhh, alle info bij elkaar maakt wel duidelijk dat hij gewoon veel neukt zonder condoom en wellicht met nog wel meer vrouwen (en/ of mannen) dan âalleenâ deze 3. Want again, what are the odds of 3 vrouwen per ongeluk zwanger maken tegelijkertijdâŠ
De 3e, zijn ex, is via IUI zwanger geraakt dus zeker niet per ongeluk.
Huhh waar is dat verteld dan? Echt een complex verhaal dit. Snap t niet meer
Nee net ervoor toch dat is wat hij op rtl boulevard zei.
Ok dat wist ik niet maar dan nog
Dat heb ik tijdens de uitzending op tv gehoord.
Hij belde met rtl boulevard en daar legde hij het uit. Dat het uit was met zijn ex Anouk en toen scharrelde hij met Loes. Zij bleek later zwanger en kwam er best laat achter. Dit was wel best pijnlijk voor Anouk omdat zij dus al wat jaren aan het proberen waren. Anouk en hij besloten toen dat ze het toch nog wel wilden proberen voor een kindje, en toen had Douwe zoiets van Hmm het lukt al een tijdje niet, misschien maar eens kunstmatige inseminatie proberen. En toen was het wel raak.
Oh, ja ik begreep het indd denk ik verkeerd dan want hij zei indd âNet op de valreepâ. Maar ik begreep het eerst als Bij de laatste poging ofzo. Maar misschien indd net voordat ze iui ingingen dan. iig, niet echt een ongelukje toch, wel echt bewust voor gegaan met haar.
@Calypso
Ja met Anouk begreep ik ook echt bewust zwanger. Wel erg pijnlijk allemaal.
Lol Eloise post doodleuk dat ze een âquarantainewandelingâ aan het maken is, mooie contradictio in terminis
Maar dat mag toch gewoon zolang je niet op drukke plekken komt en genoeg afstand houdt?
Strikt genomen volgens de regels niet.
Als die wandeling buiten haar eigen huis of tuin is niet nee.
Dit zijn de leefregels voor de periode dat u in quarantaine gaat. In quarantaine gaan betekent dat u thuis blijft en geen bezoek ontvangt. U heeft geen contact met degene die corona heeft.
Afhankelijk van wanneer zij haar huisgenoot heeft gezien of dat deze huisgenoot wel of niet in isolatie gaat. Stel huisgenoot gaat niet in isolatie, moet ook Eloise binnen blijven tot ze negatief getest is. En anders is het dus helemaal afhankelijk van wanneer zij haar huisgenoot voor het laatst gezien heeft en wel of geen test voor haar.
Dan zou ze dus niet in quarantaine zitten. Wel quarantaine (zegt ze zelf) = dus thuisblijven.
En dan was ik laatst in onze discussie de persoon met misogyn. Well well well⊠jij oordeelt dus wel een persoon op basis van� En ik had een vraagstelling. Joe
Echt totaal irrelevant, maar in mijn hoofd zijn zij allebei al voorbij de 50. Ze zijn nog piepjong! Maakt het nieuws des te schokkender. Zoiets kan je dus echt elke dag overkomen, doodeng als je erbij stilstaat.
Dr staat :We hebben ooit een eeuw geleden een discussie gehad en daar zit ik nog steeds mee. Nu kan ik je eindelijk terug pakken.