Ja precies dit idd. Is goed.
Ik snap dat derde kind van douwe bob niet helemaal. Die Loes heeft in december ene kind gekregen en die anouk is zwanger. Wie is baby 3 dan?
Ik vind wat @kali hier zegt eigenlijk totaal niet vergelijkbaar met wat jij zei in het sekstopic (daar gaat het over toch)?
Een andere baby van een andere, onbekende vrouw die ook in december is geboren
Ohhhh thanks
Dit inderdaad. Het kind zal zich ongetwijfeld op een bepaald moment gaan afvragen wie haar vader is.
Lekker dan dat je moet horen dat hij āzich op de achtergrond houdtā aka je niet eens wil kennen.
Aangeboren zelfvertrouwen meteen -10
Je was er zelf bij toen jullie seks hadden dus neem gewoon je verantwoordelijkheid, ook als het even āniet uitkomtā omdat je al 1/2/⦠andere kinderen rond hebt lopen
āAls ze hem nodig heeftāš„²š„²
Kom op zeg?! Je geeft je eigen interpretatie en gaat uit van het meest negatieve. Op de achtergrond blijven betekent niet dat je geheel uit beeld bent.
Ik weet niet of jij vrijgezel bent met kinderwens en ook nog eens 30+ maar ik wel. Als ik expres of niet expres zwanger zou worden van een scharrel/ ONS zou ik het alleen maar lastig vinden als de vader zich met vanalles zou willen bemoeien.
Ik zeg niet dat het voor die onbekende moeder hetzelfde is, maar ik probeer je te laten zien dat er nog meer scenarioās zijn.
Shit Karl ben jij de baby van Douwe Bob
Ten tijde van de Bauers op tv waren ze dan blijkbaar 26 en 29? Klopt echt niet in mān hoofd
Maar heftig inderdaad, sneu
Is ze zwanger van Douwe??
Ik denk dst je in het verkeerde topic zit haha. Of is dit een bner?
Na Borsato nog een tweede misbruikschandaal in tv-wereld? (msn.com) life of yvonnen let je op? wie is dit? stond op de chorme ontdek pagina btw. nog nooit van deze site gehoord verder haha
Ik dacht wat een korte tekst, maar bij elke foto van Marco krijg je meer
Hahaha oeps verkeerde topic
Hhha jawel. Maar zit nooit op de msn site zelf. Als ik Chrome open⦠opent die zo pagina met van alles.
Ja op mijn werk doet ie dat ook. Zo blijf ik overdag tijdens werk nog op de hoogte van alle roddelsš
Ali B. denk ik.