Die titel…
Of Martijn?
Ik heb vd week op dat realityfbi gelezen om wie dat “schandaal” zou gaan maar zelfs die heeft t daarna verwijderd omdat ie het te ver vond gaan om iemand zomaar te beschuldigen, dus denk dat ‘t echt neeergens op gebaseerd is en dat daarom een Yvonne of Juicechannel er ook niks over heeft geplaatst maar dit gare artikel wel is geschreven
Ik wist niet dat het maatjes waren, laat staan dat ze ruzie hebben
Die vrouw is zo vermoeiend, jij stapt over daar zitten consequenties aan. De plebs die wisselen van werkgever nemen ook niet al hun werk mee.
Zou je moeten doen. Kijken hoeveel gezeik je daarmee krijgt
Daarnaast ga ik vanuit dat Linda een contract heeft getekend, waarin in staat dat al die programma’s die zij destijds bedacht heeft eigendom zijn van RTL. Dat is redelijk standaard tenzij je keihard kan onderhandelen
Zo heftig, de beste man heeft 22 uur geleden zelfs nog een selfie getweet Zo eng hoe je er plotsklaps ineens niet meer kan zijn
Ugh, die komt wel even binnen
California sober lijkt mij dan toch geen uitkomst voor hen
Joh, als je klaar bent met deze tattoo laat je gewoon je haar groeien. Boeiend
Jeetje! Jeugdsentiment hoor (full house). Wat triest
Demi is ontslagen uit de afkickkliniek en dit was hun derde keer
In hun laatste documentaire (staat op YouTube) gaf hen aan California sober doet/deed. Dat betekent dat af en toe een jointje of een glaasje kan.
Gezien dat zij (geen idee of dit klopt) in de afkickkliniek zat, lijkt mij California sober geen oplossing voor hen.
Hen, Demi is non-binair.
Aangepast. Zit nog niet echt in mijn systeem
Nee was niet sarcastisch en mijn reactie sloeg meer op de foto. Als je de tattoo zat bent kan je hem heel makkelijk bedekken dus waar hebben we het over en wat heeft diens eventuele middelengebruik hiermee te maken.
In het artikel ging het erover en de tatoeage was ter ere van het ontslag in de afkickkliniek
Niks mis mee met de tatoeage
Hierover gesproken. Ik zocht laatst iets over Raven op en kwam op een artikel van Linda terecht. Hierin werd naar Raven gerefereerd als “die”. Is natuurlijk ook vrij neutraal maar ik vond dat wel gek lezen ofzo. Ik vraag me ook af op het op deze manier correct is om zo te schrijven. Voorbeeld zin: X ging wandelen en vervolgens was die op zoek naar een winkel.
Even tussendoor maar ik moest eraan denken haha
Ja die wordt ook wel gebruikt om te refereren naar non-binaire personen inderdaad, is minder gebruikelijk dan hen/hun maar wel correct! Sowieso is het vaak afhankelijk van wat iemand zelf wil gebruiken, volgens mij heeft Raven geen voorkeur maar er zijn wel mensen die dat wel hebben.
Ik vind het in Nederlands ook minder lekker lopen dan in het Engels. Op een of andere manier gaat They/them makkelijker af dan hen/hun. En die vind ik snel onbeschoft klinken, als je het over een object hebt
Het zal wel een kwestie van gewenning zijn voor mij