FF Boulevard #6

Echt zo triest dat je dit als publiciteit voor je domme real life serie gaat gebruiken. Zeker wanneer er gewoon een kind bij betrokken is.

7 likes

Ik vind dit zoā€™n lelijke foto. Oke heeft totaal niks met de inhoud te maken, maar ik heb me echt vanaf het begin dat de fotoā€™s uit deze shoot opdoken me eraan geĆ«rgerd.

5 likes

Hun leven boeit me eigenlijk vrij weinig maar het schuurt dat het Ć©Ć©n grote poppenkast lijkt te worden.

Ook opvallend: wat is die pony in die video? Is dat zoā€™n neppe net als van Anna? Wat klopt er niet aan dat kapsel?

1 like

Waarom gaat het poppenkast worden volgens jou? Waarover?

1 like

ja ze doet me hier echt denken aan zwarte magic

1 like

Nou lijkt mij ook wel een poppenkastā€¦ eerst dat statement op instagram dat er niets aan de hand is, dan ineens deze promo voor haar serie waarin ze blijkbaar zegt dat ze (tijdelijk) uit elkaar zijn??

Hm. Kan ook goed zijn dat ze het eerst voor zichzelf ontkende of bezweek onder de druk van hem. Vind het alleen maar goed te zien dat ze voor zichzelf kiest nu en hoop dat ze sterk genoeg blijf dat vol te houden.

7 likes

Dat incident op Ibiza was vreselijk, daar twijfelt niemand aan maar verder:

image

Omdat aandacht is: :money_mouth_face:

2 likes

Zo, inderdaad.

1 like

Ergens denk ik ook van ok, wellicht dat ze dit doet om te cashenā€¦ maar wat als ze hiermee wel veel mensen kan helpen die ook in zoā€™n abusieve relatie zitten? Ook al is het lastig te identificeren met iemand die een totaal ander leven heeft kan het je wel laten zien dat het in ieder geval nooit te laat is om uit zoā€™n relatie te stappen?

Ja eens @Calypso ik vond dit plaatje bijv in deze context ook echt ongepast eigenlijk

7 likes

Ik weet niet of het per se alleen om haar gaat, ik ken haar verder niet. Maar de reacties sowieso op slachtoffers van huiselijk geweld, en vooral bekende mensen zijn niet mals. Ze doen het sowieso nooit goed. ā€œze zullen toch blijven voor het geldā€ of ā€œze zijn nu zoveel in de media en de breakup in de media want het gaat om geldā€. En dat vind ik zo walgelijk want mensen hebben echt geen idee hoe het is om zoiets mee te maken. Dat gun je ook niemand, maar hou dan gewoon je bek vind ik als je niks beters te zeggen hebt.

16 likes

Of ze staat gewoon onder contract bij Discovery en moet ze het daarom wel over het incident hebben ondanks dat ze daar geen zin in heeft en het zelf ook even niet weet.

4 likes

Dat Kriss Kross amsterdam zich hiervoor leent hee

4 likes

Heb de neefjes van Henny Huisman dan zo hoog zitten?

11 likes

Lol ja echt kneuzen 1eklas

4 likes

Ja maar echt! Ik vind vooral die Yuki echt vreselijk. Vooral in die videoā€™s van NSMBL toen :face_vomiting:

10 likes

Ik volgde die juice channel maar ik merkte dat ik niets heb aan 99% van de :beverage_box: want ik ken de mensen waar het over gaat helemaal niet? Wie zijn die mensen? :joy: Dan wil X een afspraak voor een babyshower filmpje niet nakomen, dan gaan ABCD & E vreemd. Q gaat vreemd terwijl hij samen is met R. R is zwanger en Q vertelt S dat hij R gaat verlaten zodra die wat geld heeft???

OkƩ dan. Denk dat ik het maar bij het boulevard-topic hou.

59 likes

Merendeel gaat over ex on the beach/Temptation island/love island dus als je dat niet kijkt snap ik wel dat je niet weet waar het over gaat hahaha
En af en toe wat C- influencers of rappers ofzo

4 likes

Haha ja dit herken ik wel. Ik weet ook van veel mensen niet wie ze zijn. Inmiddels weet ik wel waarvan ze zijn, want bij juicechannel komt zoveel info langs over sommige mensen, dan ā€˜kenā€™ je ze toch zonder ook maar 1x te hebben gekeken naar de show waaruit ze zijn.

Het zijn vaak wel bizarre verhalen vind ik, dus ik blijf volgen :hugs:

4 likes