FF Boulevard #6

Ik weet van de helft ook niet wie het zijn maar voor de andere helft wil ik graag blijven!!

1 like

Bill Cosby weer op vrije voeten na 'oneerlijk proces' | RTL Boulevard Oneerlijk proces betekent niet dat hij onschuldig is toch?

3 likes

Nee hij is vrij op basis van vormfouten

1 like

Weten jullie al dat André Hazes vandaag jarig zou zijn geweest?
Nou meiden, gefeliciteerd allemaal met André :two_hearts::balloon:

(Ik walg er echt van dat André jr en Raggel nog zo teren op zijn hoogtijdagen, en na die docu walg ik ook een beetje van Senior zelf)

25 likes

Misschien een rare vraag maar waarom is André Hazes voor veel mensen zo een held?
Ik weet echt bijna niks over die man, behalve dat hij een drankprobleem had (?) en met Raggel was getrouwd.
Ja en dat hij wel een aantal hits had natuurlijk.

27 likes

Ik vraag het mij ook af

misschien dat dat ‘de echte ras-jordanees’ zich in hem herkende ofzo maar verder kan ik geen reden voor zijn verheerlijking bedenken.
Wel echt heerlijk dat jij ook ‘Raggel’ schrijft

2 likes

Nouja, zijn muziek is natuurlijk ook wel lekker om op mee te lallen als je zelf wat dieper in het glaasje hebt gekeken.

5 likes

Een beetje als die oude scharrel die je weer probeert te bellen je gedronken hebt. Opzich leuk maar als je nuchter was had je het nooit gedaan :sweat_smile:

19 likes

Ik heb het gevoel dat hij nog wel erg voortleeft onder de “volksmensen” ofzo (en in de kroeg na half 6) De amsterdammers, de volksbuurten. En dat Andre en Rachel het vooral proberen uit te melken en zijn muziek weer wat meer onder de mensen willen brengen

Edit: dont get me wrong ik vind een foute hazes plaat soms ook leuk hoor. Maar vind dit gewoon zo overdreven commercieel en uitgemolken overkomen

3 likes

Hahahaha

Ik wilde zeggen * insert bepaalde forummer * kom er maar in maar ik zie dat ze er niet meer is :scream:

1 like

Bill Cosby is gewoon weer vrijgelaten? Wat de hell joh


32 likes

Britneys vader blijft blijkbaar haar curator, wat vreselijk :tired_face: heb het zo met die vrouw te doen, ze heeft ook echt haar best gedaan nu om van hem af te komen en weer niet gelukt

21 likes

Ja ik vind dit zo bijzonder. Snap niet waarom de rechter dit beslist heeft

4 likes

Ik vind ĂŒberhaupt dat deze maatregel teveel inbreuk maakt op haar zelfbeschikkingsrecht, maar waar ik helemaal niet bij kan ja dat ze niet op z’n minst allang die vader eraf gooien? Waarom familie hierbij betrekken als de persoon in kwestie dat echt echt echt niet wil? Lijkt me dan veel beter om een wat onafhankelijker persoon in te schakelen.

31 likes

Jurney is zwanger. Odim is de vader en ze zijn uit elkaar omdat hij vreemd ging

10 likes

Kunnen ze volgend jaar weer meedoen met ex on the beach :roll_eyes::joy:

10 likes

De zoveelste :sweat_smile:

Oh god, Glennis Grace wordt de nieuwe coach bij the Voice :no_mouth:

2 likes

neeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

de enige reactie die je daarop kunt geven.

83 likes

gelukkig vervangt ze jan smit en niet anouk :full_moon_with_face:

10 likes