FF Boulevard #6

Oke wow

2 likes

Anouk en Glennis samen? Zou dat matchen of juist echt compleet ruzie worden haha

32 likes

Ik hoop ruzie :sunglasses:

22 likes

Sowieso ruzie denk ik. Glennis houdt van trucjes en Anouk juist niet.

8 likes

Oh my god. Kunnen we Jan nog terugnemen?!??

7 likes

Wat is het ding met Glennis Grace dat mensen zo’n hekel aan haar hebben? Ik weet wie het is maar verder weet ik niks van haar. Maakt ze slechte muziek ofzo?

3 likes

Ik denk omdat ze een ordinaire schreeuwlelijk is.

57 likes

Ik ben een keer naar concert van glennis grace geweest, naar haar Whitney Houston tribute. Vond het echt leuk en mooi

3 likes

Ik weet het ook niet precies. Ze maakt (naar mijn mening) geen slechte muziek maar volgens mij komt ze nog al onsympathiek over in haar interviews.

2 likes

Misogynoir? Vind het iig heel bijzonder hoe iedereen altijd over Glennis Grace praat.

18 likes

Ik heb ook het idee dat het bij Sylvana Simons een beetje hetzelfde geval is. Veel mensen vinden haar niet leuk, maar ik weet niet waarom.

6 likes

Ja kan zeker. Maar tussen ‘iemand niet zo sympathiek vinden’ en hoe er altijd o.a. ook hier over haar gepraat wordt zit een groot verschil.

10 likes

Misschien weten die mensen ook niet waarom. Vind Sylvana al sinds kind stom, toen ze nog bij tmf zat. Maar ik heb dat redelijk snel.

Glennis is jammer. Vind vooral dr stem niks. Haar ook niet echt. Hoop maar dat t een beetje botst met Anouk :joy:

1 like

Terwijl Sylvana echt zo’n ontzettend lieve vrouw is. Ik heb tijdens mijn baan (lang geleden) veel met BNers moeten werken en zij was toen altijd mijn favoriet. Altijd vriendelijk.

29 likes

Komt dat niet door dat ene filmpje dat toen rond ging? Waarin ze echt uit haar dak ging en heel ordinair gedrag vertoonde. Ik weet even niet meer hoe hij heet maar het was op straat in Amsterdam volgens mij?

3 likes

Ik reageerde oke wow omdat ik haar Eurovisie optreden (haar meest recente publieke optreden, denk ik) niet goed vond (het begint vals en lijkt daarna vooraf opgenomen). Je hoort ook niks van haar over het algemeen, eigen singles of muziek zijn niet te horen op de radio. Zo iemand vind ik dan geen coach.

5 likes

Heb dat filmpje vaak gezien. Waarom valt iedereen erover dat ze voor zichzelf opkomt terwijl ze bijna door een auto om ver wordt gereden? Ik snap het niet :woman_shrugging:t2:

Edit: en dan nĂłg. Tien jaar na dato nog steeds zoveel haat om een filmpje?

19 likes

Ja en je kunt jezelf ook afvragen, waarom vond je Sylvania als kind notabene al stom? Waar komt dat vandaan?

28 likes

Ik weet dat veel mensen zich nu gaan verdedigen over waarom het bij hen niet daaraan ligt en dat geloof ik ook wel, maar ik vind het goed dat je dit zegt want ik denk dat het bij mij wél een onderdeel is van mijn gemengde gevoelens over Glennis, en dat vind ik echt teleurstellend van mezelf. Ik noem mezelf altijd zo radicaal en zo woke, dan moet ik ook kunnen toegeven dat mijn mening over Glennis onder andere beïnvloed wordt door geïnternaliseerd racisme en daar wat aan doen.

12 likes

Waarschijnlijk dezelfde reden dat ik Daphne Bunskoek of Tooske Ragas (geen idee hoe ze toen heette) stom vond. Gewoon iets irritants of hun hoofd staat me niet aan. Of net als Sarah Paulson dr uitstraling. Of als een klant van de week wiens hele aura en houding als stom overkwam. Of de 5 tot 9 jarige ik was gewoon racistisch, dat kan natuurlijk ook.

Sorry ik weet ook niet waarom ik zo ben maar ik heb heel vaak dat ik iemand zie en denk “jij bent stom”. En omdat t toevallig Sylvana is is het meteen slecht? Ik vind het goed wat ze probeert te doen met Bij1 en vind t onterecht hoe ze vaak neer wordt gezet. Maar dat verandert niks aan hoe ik blijkbaar haar hoofd/uitstraling interpreteer. Net als dat ik dat met heel veel andere mensen heb.

14 likes