Nou sorry maar haten gaat echt te ver hoor. Ik haat haar niet. Heb volgens mij ook nergens zulke sterke bewoording gebruikt waar uit je zou kunnen opmaken dat ik haar haat. Vind r niet leuk “want dr hoofd is niet leuk”. En ja ik durf echt te zeggen dat het niet aan haar huidskleur ligt.
Zoals ik eerder al zei ik heb vaak dat ik mensen “niet leuk” vind omdat er gewoon iets is aan ze wat me niet aanstaat. Volgens mij heb ik ook al gezegd dat ik niet weet waarom.
@Twijfelaar thanks, misschien dat ik de reden daarin kan vinden. Of t is gewoon een gek iets van mezelf.
@ZusjevanJoost Ja blijkbaar haat ik vrouwen. Misschien let ik meer op vrouwen? Dat mannen vakker gewoon meh zijn ofzo. Het is ook niet dat ik t alleen bij superknappe vrouwen heb en t ze dus niet zou gunnen ofzo(weet niet wat verder want het niet leuk vinden zit in mijn hoofd en daar merken ze verder niks van). En vind genoeg mooie vrouwen ook super mooi. En t is ook niet zo dat ik t bij iedereen heb die ik niet mooi vind (is natuurlijk subjectief). Want heb t niet bij elke doorsnee miep aan de kassa. En heb t ook niet altijd bij “mooie” mensen. Dus er zit geen logica in.
Wel beetje jammer dat t nu zo’n ding wordt terwijl volgens mij wel meer mensen dit hebben. Laatst wel in t knappe mensen topic in ieder geval. Maar wel goed om te kijken of het iets aangeleerd is door de mastschappij, of gewoon een van mn rare dingen is.