Ik vind haar leuk maar mijn eerste gedachte is dat ze dat huis door haar achter oom heeft
Ze heeft een Cartier Panthère om, dus daar moet ook wel een huisje in A’dam vanaf kunnen
Was ook mijn eerste gedacht
Naja geef haar geen ongelijk eigelijk hahha
is het kort door de bocht van mij om te denken: meid doe nu niet alsof het zoooooo moeilijk is voor jou om een huisje in adam
te vinden
Hahahaha
wat een prestatie… …
Ik denk dat Eloise denkt dat ze heel normaal is maar door zo een filmpje te maken in tijden van een wooncrisis met een oom die het gezicht is van een huisjesmelker staat ze zo ver van de gewone mens.
Maar heel leuk dat je als student een huis in Amsterdam hebt (in haar eentje denk ik want volgens mij woonde ze eerder met andere studenten).
Nouja het is ook maar net waar je wil wonen toch. Ik ken drie meiden die stuk voor stuk op korte termijn een studio konden krijgen in zo’n studentencomplex, maar dan zit je wel buiten de ring en kun je er alleen wonen als je student bent. Nu kan ik me best voorstellen dat het voor Eloise makkelijker is, maar er zijn wel mogelijkheden als je bereid bent wat verder buiten de stad te wonen.
Dat is de reden dat ik niet zo’n fan van haar ben. Prima dat je je studentenleven laat zien, maar laten we niet doen alsof je een alledaags studentenleventje leidt
Maar het kan ook mijn jaloezie zijn
Gisele Bundchen neemt het voor Doutzen op na alle kritiek die ze gekregen heeft naar aanleiding van haar instagram post, lees ik net.
Tja, wat verwacht ze dan? Alleen maar veren in haar reet? Als je zo’n ‘statement’ maakt kun je van 2 kanten reacties verwachten.
Ja of ze hoeft geen huur te betalen…
De tering, wat een gemene en zure reacties. Er worden nogal wat claims gemaakt zonder een greintje bewijs hé?
Ach ja, het zijn/waren niet voor niets modellen
Daarnaast, ze moet toch ergens wonen? Of moet zij thuis blijven wonen omdat ze onderdeel is van het Koninklijke familie? Of op de campus?
Nou ja Prins Bernard is de neef van haar vader toch? Ik weet niet of de familieband dan zo sterk is dat ze zo even een pandje van hem krijgt. Misschien huurt ze wel van hem, maar dan denk ik dat ze wel huur betaalt? Maar misschien is dat in die kringen wel anders haha, ik zou zo’n dienst in elk geval niet hoeven te verwachten van de neven van mijn vader (ik ken die mensen zelfs amper)
Ik zie niet wat het bitchen op haar te maken heeft met voor een republiek zijn.
Nogmaals, letterlijk nul aanwijzing dat zij een pandje in haar bevallige schoot geworpen heeft gekregen. Dan had ze dat eerste jaar ook niet op campus hoeven wonen.
Vind het zo gruwelijk kinderachtig dit.
Maar laten we even eerlijk zijn, stel je voor dat je een oom hebt die huizen verhuurd, ongeacht waar, zou je dan zelf ook niet een belletje doen om te vragen of ie nog wat heeft voor je? Je omzeilt er een hele hoop gezeik met een verhuurmakelaar mee.