FF Boulevard #7

Ik kan het ook niet vinden, maar dat Manuel een shady drol was wisten we al toch? (Oud artikel wel)

8 likes

Wat heeft Wef er dan op gezegd? Heb geen instagram, kan het zelf niet opzoeken :nerd_face:

4 likes

Waarom mag dat niet?

Ik ben niet eens verbaasd hierover, vind het echt een glad type Roelvink dat met veel te veel dingen wegkomt.

@Junebug85 Ik dacht eerst: wat is er shady aan one night stands? Maar toen las ik het artikel en wat een walllllllgelijke uitspraak onderaan :face_vomiting: Hij doet echt alsof hij aan een soort liefdadigheid doet.

8 likes

Dat werd laatst tegen mij gezegd.

3 likes

Dat hij ook nog zegt dat dat meisje niks doorhad.
Nou eierkoek, nu dus wel, nu zal iedere vrouw die hij ooit gezoend heeft thuis zitten te denken of zij dat “te dikke meisje met een stomme kledingstijl” waar hij het nu over heeft.
Bah bah wat een engnek

3 likes

Ja dat had ik er misschien even bij moeten zetten, de titel van het artikel is niet wat er shady aan is (vind ik iig), maar het feit dat hij vertelt over hoe hij uit liefdadigheid / een goeie wingman zijn graag een ‘dik en slechtgekleed’ meisje aandacht geeft en zoent :face_vomiting::face_vomiting:

3 likes

42 is toch niet zo oud?

Of de Angelina & Billy-Bob. Zou me niks verbazen als Megan en MGK een buisje met elkaars bloed aan een ketting dragen

10 likes

Oh lol had niet goed gelezen, dacht dat hij 54 was

3 likes

In mijn hoofd is hij 30

1 like

Ja daarom!

8 likes

Op tv werd gezegd dat ze na het huwelijksaanzoek elkaars bloed hebben gedronken…:woman_shrugging:

3 likes

Lol

2 likes

Ew

2 likes

wat zou martine blij zijn met die 1.11.22

12 likes

Bizar, en dus al best “oud” nieuws. Verbaasd me dat het zo lang verborgen is gebleven.

1 like

Ik vind hun zo cringe echt niet te doen

Alsof ze allebei 14 zijn

23 likes

Ooooooh!

2 likes

Dit is ook weer zo’n nare man. Waarom zeg je “Meisje” tegen een volwassen vrouw en waarom kan je klaarblijkelijk niet op jezelf reflecteren? Want die seizoenen Idols waar hij aan meedeed was hij een big bully, afzeikTV noemde ze het toentertijd. Hij mag wel een eikel zijn en Glennis mag dat niet?
Ik heb ook weinig met haar hoor, maar de dubbele standaard wordt hier wel weer duidelijk.

8 likes