FF Boulevard #7

Oh lol had niet goed gelezen, dacht dat hij 54 was

3 likes

In mijn hoofd is hij 30

1 like

Ja daarom!

8 likes

Op tv werd gezegd dat ze na het huwelijksaanzoek elkaars bloed hebben gedronken…:woman_shrugging:

3 likes

Lol

2 likes

Ew

2 likes

wat zou martine blij zijn met die 1.11.22

12 likes

Bizar, en dus al best “oud” nieuws. Verbaasd me dat het zo lang verborgen is gebleven.

1 like

Ik vind hun zo cringe echt niet te doen

Alsof ze allebei 14 zijn

23 likes

Ooooooh!

2 likes

Dit is ook weer zo’n nare man. Waarom zeg je “Meisje” tegen een volwassen vrouw en waarom kan je klaarblijkelijk niet op jezelf reflecteren? Want die seizoenen Idols waar hij aan meedeed was hij een big bully, afzeikTV noemde ze het toentertijd. Hij mag wel een eikel zijn en Glennis mag dat niet?
Ik heb ook weinig met haar hoor, maar de dubbele standaard wordt hier wel weer duidelijk.

8 likes

Anne Rose

3 likes

Voor degene die het nog niet wisten, dit is een goede bron:

15 likes

Mooie foto van Giel.

1 like

Kan niet opmaken wanneer de aanklacht is ingediend, maar vind het bijzonder dat dit niet eerder is uitgelekt.

( Dit nieuwsbericht is al geplaats door iemand, maar volgens mij wordt er totaal overheen gelezen)

3 likes

Wat is dat voor afschuwelijke kutfoto van Kanye West op insta?

TW:dierenmishandeling

Samenvatting

Een foto van gevelde aap (die nog leeft?!:cry:)

1 like

Is niet zo erg als een vrouwentepel /s

9 likes

Ja echt bizar. ‘Aantijgingen in de media’ Uhm, een rechtszaak waarbij het OM dus van mening is dat er voldoende bewijs is om te gaan vervolgen. Dat is wel iets meer dan wat roddels op juicekanalen of bij boulevard.

3 likes

Gadver, heb het gerapporteerd

2 likes

Hahaha ik ging opzoeken hoe oud haar jongste kind nu is, en ik kwam deze foto tegen uit 2020 :’)
Case closed!

24 likes